Hibrizii vor insuma 20% din vanzarile Mercedes in 2015
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Mercedes isi doreste sa devina unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata vehiculelor hibride, gama constructorului german urmand sa se imbogateasca cu noi versiuni de acest gen in anii viitori. Mercedes a anuntat oficial ca intentioneaza ca, pana in 2015, 20% din vanzarile grupului sa fie reprezentate de produse hibride.
Tinta oficialilor este una realista si incearca sa adapteze gama de produse a brandului noilor norme de poluare. Mercedes vede finalul motoarelor conventionale abia peste 20-30 de ani si anticipeaza o trecere treptata catre noile tehnologii ecologice, pe masura ce acestea vor ajunge sa egaleze performantele vehiculelor actuale.
Mercedes se pregateste deja sa devina unul din constructorii care vor oferi publicului un hibrid alimentat cu baterii litiu-ion, regasit in noul S400 Hybrid. La scurt timp dupa, mai exact in 2009, tehnologia se va regasi pe ML450 Hybrid.
via | MotorAuthority
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Potrivit celor mai recente date oficiale, Dacia are motive de sărbătoare: Sandero a fost cea mai vândută mașină din Europa în 2024. Renault Clio și Volkswagen Golf completează podiumul. (21.01)
-
Potrivit celor mai recente cifre înaintate de Asociația Europeană a Producătorilor de Automobile (ACEA), Ford nu a încheiat prea bine anul 2024 în Europa. Cererea pentru modelele mărcii au scăzut cu 17%. (21.01)
-
Potrivit unui nou raport al Asociației Constructorilor Europeni de Automobile, vânzările de mașini noi au crescut ușor în Europa, în 2024. Peste 12.9 milioane de vehicule noi au fost comercializate. (21.01)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Euro NCAP: Cele mai sigure mașini testate în 2024
- Volkswagen ID.7 a parcurs 941 de kilometri cu o singură încărcare
- Primele imagini neoficiale cu noul Volkswagen T-Roc
- FOTOSPION: Primele imagini cu Skoda Space, un crossover electric cu 7 locuri
Comentarii (2)