Esential
24.200 | de euro cu TVA costă noul Toyota Auris hibrid în România. |
3.8 | litri la 100 de kilometri consumă Auris HSD. |
136 | de cai putere dezvoltă ansamblul hibrid instalat pe Auris HSD. |
24.200 | de euro cu TVA costă noul Toyota Auris hibrid în România. |
3.8 | litri la 100 de kilometri consumă Auris HSD. |
136 | de cai putere dezvoltă ansamblul hibrid instalat pe Auris HSD. |
Toyota lansează astăzi în România, în cadrul unui eveniment special organizat la Bucureşti, al doilea model al familiei sale de hibride: versiunea ecologică a modelului Auris, botezată HSD.
Compactul japonez adoptă sistemul Hybrid Synergy Drive, regăsit şi pe fratele mai mare Prius, ceea ce înseamnă că sub capotă vom avea un total de 136 de cai putere, distribuiţi punţii faţă cu ajutorul unei transmisii automate E-CVT. Motorul electric şi cel pe benzină lucrează împreună pentru a-i permite hatchback-ului să accelereze de la 0-100 km/h în doar 11.4 secunde şi să atingă o viteză maximă de 180 de km/h.
Mulţumită tehnologiei hibride, modelul japonez se poate lăuda cu un consum urban, extraurban şi mixt de numai 3.8 litri la 100 de kilometri. Emisiile rămân şi ele la o valoare scăzută, de numai 89 de g/km.
Disponibil în şase culori externe, noul Auris HSD vine cu un singur nivel de echipare, Sol, care promite o listă bogată de opţionale. LED din bara faţă, prin jantele speciale de 15 inch din aliaj şi pneurile cu rezistenţă redusă la rulare.
La nivel exterior hibridul se individualizează prin luminileLa interior, confortul va fi întreţinut de un aer condiţionat pe o singură zonă, de un radio CD cu MP3 şi şase boxe, de indicatoare de bord cu lumină albastră, de o tapiţerie din stofă şi de geamuri electrice faţă şi spate. Şoferul va aprecia comenzile pentru sistemul audio şi de climatizare pe volan, conexiunea Bluetooth şi recunoaşterea vocală, computerul de bord cu afişaj color şi monitorul Eco-Drive.
În materie de siguranţă, japonezii nu au făcut compromisuri, Auris HSD oferind airbaguri frontale şofer şi pasager, airbaguri laterale, airbaguri de tip cortină şi airbag pentru genunchii şoferului. Nu lipsesc nici sistemele active ca ABS cu EBD şi BA, sistemul de control al stabilităţii Plus (VSC), sistemul electronic de control al tracţiunii (TRC) şi sistemul de asistenţă la pornirea în rampă (HAC).
Tot pe lista dotărilor standard intră şi pilotul automat, oglinda interioară electrocromă, senzorii de lumină şi ploaie, camera pentru marşarier şi sistemul Smart Entry pentru acces şi pornire inteligentă.
Pentru toate acestea, publicul din România va trebui să plătească în total 19.516 euro fără TVA, ceea ce se traduce în 24.200 de euro cu toate taxele incluse. Clienţii vor putea încerca noul model încă din acest weekend în cadrul caravanei Toyota Experience 2010.
Adica indiferent de utlizare, aceasta masina va consuma 3.8%. Ceva e putred in Danemarca...
consum mediu 3.8l/100km
acceleratie 11.3s/100km/h
190 viteza maxima
pret cu tva inclus: de la 17500 pana la 19000 echipare de top.
mare tupeu au cei de la toyoda sa ceara 24.200...
Unde mai pui la tot ce este de la VAG sunt de unica folosinta (garantie 2 ani la motor si curie doar si 20.000 la restul fata de 5 ani sau 160.000 km din bara in bara).
Cat despre dieselurile astea fantastice care consuma sub 4 litri...niciodata! Pt a a junge un astfel de motor in temperatura si sa se apropie de acele valori de consum trebuie sa ruleze 20-30 min sau cel putin 10-15 km,insa deja ai aluns la job dupa km acestia cu consum de... 7l :(
Nu mai are rost sa zic (iarasi) despre cum unii isi insumeaza purerea la hibridele lor si altii nu ca deja eu m-am plictisit de atata dezimformare sau mai bine zis neinformare.
@MocanuRares: Pt cei loviti de criza exista cum ai spus si tu...RATB