Hibrid sport de la Toyota
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Oficialii companiei Toyota au confirmat zvonul conform caruia fabricantii japonezi dezvolta un concept sport bazat pe un motor hibrid.
Tokuo Fukuichi, presedintele centrului de design Toyota din Europa, a declarat ca acest proiect dezvoltat de catre Toyota vizeaza intreaga piata mondiala, neadresandu-se doar unui anumite regiuni. In ceea ce priveste strategia centrului de dezvoltare a sistemului de motoare hibride din cadrul companiei, Shinzo Kobuki, presedintele acestui departament, a declarat ca a facut o propunere sefilor companiei pentru demararea proiectului unui model sport hibrid, principala problema legata de acest proiect fiind resursele financiare limitate.
Odata cu intreruperea producerii modelelor Celica sau MR2, pentru al doilea producator mondial de masini a inceput o perioada in care se resimte lipsa unui model sport pentru potentialii clienti de pe piata. Toyota intentioneaza sa produca in acest an in Europa circa 806.000 de autovehicule, fata de cele 638.000 construite in 2005.
Pentru acest an, compania japoneza intentioneaza sa vanda numai in Europa un milion de masini, plus 45.000 de modele Lexus. Pana in 2010, planurile companiei vizeaza atingerea cifrei de 1.2 milioane masini vandute pe piata europeana, la acesta cifra contribuind si masinile sport.Desi inca nu exista detalii oficiale despre modelul sport pe care Toyota il va dezvolta, anumite zvonuri spun ca noul model ar putea fi rezultatul proiectului cunoscut sub numele de Volca, iar fotografiile spion ale coupe-ului sugereaza ca ar purtea fi un succesor al lui Supra. Se pare ca modelul va fi mai mare si mai puternic decat Celica sau MR2. In plus, intentioneaza sa concureze cu Nissan 350Z sau chiar Porsche Cayman.
Cel mai probabil, modelul Volca ar putea aparea in 2008.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Mediu
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7. Noile norme vor introduce limite de emisii de particule rezultate din frâne și anvelope, precum și cerințe minime de performanță pentru durabilitatea bateriei în cazul vehiculelor electrice. (14.03)
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7, care sunt acum mai blânde față de propunerea inițială. Astfel, noile norme revizuite sunt acum mai apropiate de actualele norme Euro 6. (10.11)
-
Potrivit noilor teste GreenNCAP, Dacia Spring este cea mai eficientă mașină electrică din Europa pe perioada de producție și de utilizare. Mai mult, același test relevă că Ford Puma este mașina cea mai prietenoasă cu mediul la nivel european în clasamentul mașinilor cu motoare termice. (27.03)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Euro NCAP: Cele mai sigure mașini testate în 2024
- Volkswagen ID.7 a parcurs 941 de kilometri cu o singură încărcare
- Primele imagini neoficiale cu noul Volkswagen T-Roc
- Primele imagini neoficiale cu Mercedes-Benz Clasa S Coupe
Comentarii (0)