Herbert Diess, șeful Grupului Volkswagen, demisionează. Va fi înlocuit de Oliver Blume, CEO-ul Porsche

de Tiberiu Safta
Luni, 25.07.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Herbert Diess, șeful Grupului Volkswagen, și-a anunțat demisia din funcție. Acesta va fi înlocuit de către Oliver Blume, actualul șef Porsche, de la 1 septembrie.

În cadrul ședinței Consiliului de Supraveghere al Grupului Volkswagen, a fost anunțată o schimbare majoră la conducerea grupului german. Mai exact, Herbert Diess, actualul șef al concernului, și-a anunțat demisia din funcție.

Înlocuitorul lui Diess este Oliver Blume, actualul CEO Porsche. Cel din urmă va prelua șefia Grupului Volkswagen de la 1 septembrie și își va păstra și rolul de șef al mărcii germane de mașini sport.

Tot în aceeași ședință, a fost anunțat că Arno Arlitz, directorul financiar al grupului, va prelua funcția de director operațional.

Oliver Blume s-a născut în Germania, în orașul Braunschweig. El a devenit un angajat al Grupului Volkswagen în 1994 și a ocupat funcții de conducere la Audi, Seat, Volkswagen și Porsche. Din 2015, Blume este președintele Consiliului de Administrație al mărcii Porsche, iar din 2018 este membru al Consiliului de Administrație al mărcii Volkswagen.

Grupul Volkswagen nu a anunțat ce poziție va ocupa Herbert Diess după 1 septembrie.

via Volkswagen

Comentarii (8)

  • helloooooo, a fost demis/ inlaturat/ dat afara/ fortat sa plece. https://europe.autonews.com/automakers/vws-billionaire-clan-plotted-diess-ouster-while-he-was-us-trip
    11 0
  • andrei
    a fost dat afara nu pleaca el. cica din cauza ca nu electricele nu s-au vandut bine in asia. si cica nu s-au vandut bine ca nu au karaoke in masina :)))))))))))))))))); poate acum incep sa si fabrice masini ca momentan isi bat joc.
    12 0
  • inexorabil
    Ups! Este prima oară când încurc articolele. Se mai întâmplă. Aici figurează textul meu:

    https://www.automarket.ro/stiri/porsche-modelele-electrice-vor-fi-mai-profitabile-decat-cele-cu-motoare-109773.html

    Dar am ceva de conchis şi pe tema curentă: pleacă (e-)Manda, vine (e-)Tanda.
    6 3
  • Inexo, am incercat să înțeleg ce ai vrut să scrii pe acolo, cu greu am reușit.
    Are o oarecare logica, dar că să fiu drept, daca așa vorbești și în mod uzual in conversațiile zilnice atunci ai nevoie de ajutor specializat .
    8 3
  • Eu stiam ca a fost dat afara, ceea ce nu e corect. El trebuia sa intre in puscarie, dar cand Germania poate face ce vrea cu emisiile, atunci e de inteles.
    4 11
  • Seriff
    @Mihai pai atunci sa intre in puscarie si toti patronii de firme de transport aerian, un avion polueaza mult mai mult decat o masina, sa intre la puscarie si toti care detin fabrici si uzine, sa intre la puscarie si patronii fabricilor de masini electrice si de baterii, absolut oricine polueaza sa intre la puscarie, de ce sa intre doar seful VW?
    9 2
  • Herbert Diess a reușit performanțe imposibil de egalat, s-a dus producția în cap, și-a pus angajații în cap, vânzările s-au dus în cap, prețurile vw și porsche s-au echilibrat, skoda, seat și vw sunt compromise pe mulți ani de acum înainte, iar dacă pariul pe electrice se dovedește futil și sigur va fi, reintrarea pe segmentul termicelor hibride se va produce abia după 2035, când vw va fi fost deja naționalizat (Renault style). :)))))))
    7 0
  • @idic: cel mai misto comentariu. Si adevarat. Bravo! Abia acum vad articolul asta.

    Diess e cea mai mare catastrofa din istoria VW. Pur si simplu omul e cretin. Faptul ca le-a trebuit asa de mult sa scape de el arata ce varza e la VW.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru