Prima apariție a lui Hennessey Venom F5 a avut loc la finalul anului 2017. Acum, reprezentanții Hennessey au publicat imagini oficiale și detalii tehnice referitoare la versiunea de producție.
Venom F5 va fi asamblat în 24 de unități, iar conform americanilor, livrările vor debuta în cursul anului viitor. La baza hypercar-ului se află un motor biturbo V8 de 6.6 litri care dezvoltă 1.817 cai putere la 8.000 rpm și 1.617 Nm la 5.000 rpm.
Conform reprezentanților companiei, Hennessey Venom F5 poate accelera de la 0 la 100 km/h în mai puțin de 3 secunde, în timp ce sprintul 0-200 km/h va avea loc în mai 4.7 secunde. Americanii spun că viteza de top ar urma să treacă de 500 km/h. Toate aceste valori vor fi validate de o organizație independentă în cadrul unui test programat pentru 2021.
Masa lui Hennessey Venom F5 va fi de 1.360 de kilograme, iar această valoare a fost atinsă mulțumită unei structuri din fibră de carbon.
Interiorul hypercar-ului american a fost dezvoltat pornind de la o serie de detalii utilizate în cockpit-ul avioanelor de vânătoare și pe monoposturile de Formula 1.
Volanul are o formă specială (este decupat în partea de sus pentru a îmbunătăți vizibilitatea șoferuluI) iar în spatele acestuia se află un instrumentar digital de bord.Pe volan a fost integrat și butonul pentru selectarea modurilor de rulare: Sport, Track, Drag, Wet și F5. Performanțele maxime vor fi livrate doar în modul F5.
Hennessey va oferi pentru Venom F5 și pachetul Track. Acesta propune un spoiler frontal restilizat, o aripă spate nouă și un sistem de frânare îmbunătățit.
Prețul anunțat de Hennessey pentru noul Venom F5 este de 2.1 milioane de dolari.
insa masina are niste merite tehnice de exceptie, mai ales ca e facuta de un ceva ce nu e producator mare si cu putere financiara in spate. 1800 cai dintr-un V8 relativ mic, un cuplu de 1000 NM constant intre 2000 si 8000 RPM, o cutie care sa reziste acestor cifre, si un sistem de franare standard care , culmea, poate fi imbunatatit pentru pachetu Track ( wtf if u ask me ) .
@tatra: ce altfel de cutie crezi ca ar rezista la puterea si cuplul asta? si nici o manuala nu ar schimba asa repede astfel incat 0-300 sa fie in 8,5 sec. ( atat e oare oficial ? ) dar it inteleg punctul de vedere
io o sa vorbesc cu chinezii sa-mi faca o copie mai ieftina.