Hennessey a livrat primul Venom GT de 1184 de cai putere
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Hennessey a anunţat astăzi livrarea primului exemplar Venom GT, de 1184 de cai putere, unui client din Emiratele Arabe Unite. Versiunea de top a modelului american este propulsată de un motor V8 supraalimentat, exploatat cum se cuvine de o cutie manuală cu şase rapoarte, preluată de pe Ford GT.
John Hennessey, fondatorul constructorului de nisă, susţine că resursele de sub capotă, cei 1184 de cai şi 1537 de Nm, pot propulsa noul Venom GT de la 0 la 100 de km/h în 2.4 secunde şi de la 0 la 200 de km/h în 7 secunde. În aceste condiţii, viteza maximă urcă până la o valoare record, de 437 km/h.
Hennessey a promis că va demonstra în viitorul apropiat performanţele de care este capabil noul Venom GT, implicit capacitatea acestuia de a doborî recordul de viteză al lui Veyron.
via | autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Potrivit unor noi informații apărute în presă, conducerea Grupului Volkswagen ia în calcul să renunțe la ideea de a închide câteva dintre fabricile sale din Germania. În prezent, grupul german poartă mai multe negocieri cu sindicatul muncitorilor. (13.12)
-
Asociația Constructorilor Europeni de Automobile va avea un nou președinte începând din 2025. Noul președinte al asociației va fi Ola Kallenius, actualul CEO Mercedes-Benz. (11.12)
-
Partidul Popular European, cea mai mare grupare politică din cadrul Uniunii Europene, dorește să modifice acordul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. PPE vrea să permită vânzarea de mașini noi cu motoare termice și după 2035. (11.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
437Km/h? Nu are finetea aerodinamica necesara pentru asta.
Veyron ramane acolo sus!
Hennessey ar trebui sa ne arate performanta masinii mai devreme sau o va face dupa ce termina de vandut tot lotul? Aici glumesc.
sa vedem la o tura de Nurburgring Venonu cu Veyronu si mai tragem concluzii dupa