Heidi Klum si Seal, ambasadori VW

De Mircea Meșter
Publicat Vineri, 28.09.2007
Volkswagen apeleaza la doua vedete europene pentru a-si promova modelele pe Batranul Continent si peste Ocean.

Ultimele vedete care si-au asociat imaginea cu modelele produse de Volkswagen sunt topmodelul Heidi Klum si artistul britanic Seal. Acestia au parafat contracte de colaborare cu Volkswagen pe o perioada de trei ani intr-un eveniment care a avut loc la Automobilforum din Berlin.

"Klum si Seal sunt personalitati naturale si simple, tolerante si globale. Iar acestea reprezinta valori care pot fi atribuite usor si marcii Volkswagen", a afirmat cu aceasta ocazie Stephan Gruehsem, seful biroului de comunicare Volkswagen.

Daca Seal este un prieten vechi al marcii, aparand in diferite ocazii la prezentarile modelelor germane, relatia cu Heidi Klum este o noutate absoluta. Acelasi Gruehsem explica: "Odata cu lansarea lui Tiguan am pornit pe o directie inovatoare, nu doar in ceea ce priveste masina in sine ci si din punctul de vedere al prezentarii acesteia. Un studiu intern a aratat faptul ca Heidi Klum este alegerea perfecta din acest punct de vedere. Este naturala, radiaza fericire iar cumparatorii modelelor Volkswagen se pot identifica in ea".

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru