Heidi Klum si Seal, ambasadori VW
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Ultimele vedete care si-au asociat imaginea cu modelele produse de Volkswagen sunt topmodelul Heidi Klum si artistul britanic Seal. Acestia au parafat contracte de colaborare cu Volkswagen pe o perioada de trei ani intr-un eveniment care a avut loc la Automobilforum din Berlin.
"Klum si Seal sunt personalitati naturale si simple, tolerante si globale. Iar acestea reprezinta valori care pot fi atribuite usor si marcii Volkswagen", a afirmat cu aceasta ocazie Stephan Gruehsem, seful biroului de comunicare Volkswagen.
Daca Seal este un prieten vechi al marcii, aparand in diferite ocazii la prezentarile modelelor germane, relatia cu Heidi Klum este o noutate absoluta. Acelasi Gruehsem explica: "Odata cu lansarea lui Tiguan am pornit pe o directie inovatoare, nu doar in ceea ce priveste masina in sine ci si din punctul de vedere al prezentarii acesteia. Un studiu intern a aratat faptul ca Heidi Klum este alegerea perfecta din acest punct de vedere. Este naturala, radiaza fericire iar cumparatorii modelelor Volkswagen se pot identifica in ea".
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Renault a anunțat înființarea unor noi servicii destinate proprietarilor de modele clasice ale mărcii. Noul serviciu este disponibil, în prima fază, doar în Franța. (12.02)
-
Lancia Fulvia ar putea renaște în viitorul apropiat. Stellantis, grupul care din care face parte Lancia, a depus în urmă cu câteva zile o nouă marcă înregistrată cu numele celebrului model la Oficiul de Proprietate Intelectuală al Uniunii Europene. (07.02)
-
Muzeul Mercedes-Benz din Stuttgart a avut un număr record de vizitatori într-un singur an, în 2024. Peste 880.000 de persoane au vizitat anul trecut muzeul mărcii germane. (06.02)
-
Taxa auto se întoarce. Ar putea intra în vigoare de la 1 ianuarie 2026
-
Volkswagen va lansa 9 modele noi până în 2027
-
Motorizare nouă pentru Volkswagen Passat, Tiguan și Tayron: până la 265 CP și tracțiune integrală
-
Comisia Europeană lovește în mașinile cu motoare PHEV: teste de emisii mai drastice
-
Efectele Schengen: România economisește 53 de milioane de euro și reduce 95.000 tone de CO2 anual
Comentarii (0)