Conceptul electric ID a fost prezentat de Volkswagen în cadrul Salonului Auto de la Paris din 2016. Între timp, reprezentanții constructorului german au oferit o serie de informații noi referitoare la hatchback-ul electric.
În cursul zilei de ieri, Grupul Volkswagen a organizat conferința anuală a companiei în care a prezentat rezultatele financiare pentru anul trecut, dar și planurile pentru viitor. În cadrul evenimentului, oficialii au oferit detalii noi cu privire la debutul lui Volkswagen ID.
Conform Volkswagen, hatchback-ul electric va fi expus în premieră în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, eveniment care își deschide porțile în 10 septembrie. Totodată, nemții au anunțat că vor deschide listele de pre-comenzi pentru ID în 8 mai.
Pentru moment, singurele imagini oficiale cu Volkswagen ID sunt cele realizate cu prototipurile de test în cadrul sesiunilor desfășurate în Africa de Sud. Modelul germanilor este "îmbrăcat" în haine de camuflaj, însă știm deja că varianta de serie va prelua marea majoritate a elementelor estetice care au fost integrate pe conceptul expus în 2016 la Paris.
"În linii mari, este cam aceeași mașină pe care am prezentat-o în 2016", a declarat Klaus Bischoff, designerul-șef din cadrul Volkswagen.
Conceptul Volkswagen ID era echipat cu un motor electric de 125 kW (170 CP), dar până acum nu există informații oficiale cu privire la puterea pregătită pentru versiunea de serie.
Viitorul hatchback ID va fi primul model electric dezvoltat de nemți având la bază platforma MEB. Arhitectura va fi împrumutată și de ceilalți producători din cadrul Grupului Volkswagen, iar oficialii nemților anunță că platforma este capabilă să integreze acumulatori care vor putea oferi o autonomie cuprinsă între 330 și 550 de kilometri (WLTP).
si de cand e moda asta cu precomenzi la produse care inca nu exista, cand vine vorba de masini? arde ceva undeva?
Acum poate ma lamuriti ce are masina asta in plus fata de un e-GOLF?
PS:Pana ma lamuresc mai strang bani de masina poporului vreo 35.000 euro cu sau fara Rabla ; inca nu m-am hotarat.
Curat masina ,poporului.
din ce am citit, acest model ar avea spatiu interior comparativ cu actualul Passat
este primul model care va iesi de pe MEB - noua platforma pt electrice
https://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Group_MEB_platform
0-100 km in 7 secunde
la segmentul de lux peste 80.000 euro 0-100/ 4-5 secunde si 4x4 - vezi audi e-tron
cam astea vor fi datele pt majoritatea masinilor din generatia a doua de electrice
+ spatiu interior comparativ cu actualul Passat in cazul lui ID
la modul serios cred ca e destul de diferita de egolf. nu in ceea ce priveste propulsia care e cam identica, evident.
e gandita din start altfel. merita? habar nu am, nu mor daca nu am electirca. dar vor fi la test drive candva in viitor. te poti lamuri singur.
Să-l cumperi însă ca p-o cartelă pre-pay îmi pare și mie o aberație. Nu doar fiindcă nu l-ai văzut - și mai ales nu l-ai testat - ci și fiindcă prețul e un mister (chestie secundară poate la pre-plătitorii de eTronuri.)
Ba mai mult de-atât: variile declarații ale șefilor VAG sînt un ghiveci dezlânat (de la *sub18.000 €* până la *echivalentul unui Golf dizăl bine echipat*...adică 30-35.000 ).
P.S. Uitându-mă la poze (v. nr.4 mai ales), mie-mi pare că-i monovolum toată ziua. Fofârlicile marketo-VW cu e-hatchback-ul nu trebuie deci luate-n serios... decât de către site-urile auto, evident.
...și @Eu - bună ironia : incorect doar un detaliu - Împușcatu te chema să-ți ridici Dacia demult achitată nu la uzină, ci la IDMS (Intreprinderea de Distribuție a Materialelor Sportive - o aberație explicată într-un banc al vremii prin faptul că așa erai pregătit psihologic pentru *sportul* împingerii Daciei. :-))
:)))
Ok, VW de la bla bla bla vrem FAPTE !
Maşina la dealeri şi la ce preţ. De bla bla bla ne-am săturat.