Hankook vine la Salonul Auto de la Frankfurt cu i-Flex, un pneu care funcţionează fără aer. Acesta nu reprezintă o premieră în industria anvelopelor, concepte similare fiind prezentate în trecut de producători precum Bridgestone şi Michelin. Conceptul lui i-Flex prezintă un pneu care nu poate să facă pană, este mai uşor decât o combinaţie convenţională de pneu şi jantă şi oferă un nivel mai mare de absorbţie a şocurilor de la drum graţie structurii sale speciale. Împreună, aceste atribute îl fac pe i-Flex să ofere un consum mai bun de carburant şi un nivel semnificativ redus de vibraţii şi zgomot.
Mai mult decât atât, pneul i-Flex este recliclabil în proporţie de 95%, deoarece este fabricat din materiale sintetice derivate din poliuretan. Un alt secret pentru masa redusă a noului pneu este legat de jante, acestea fiind produse împreună cu anvelopele. Ceilalţi producători de anvelope care au prezentat concepte similare au urmat şi ei acelaşi drum, legând respectivele pneuri de jante pentru a asigura rezistenţa necesară susţinerii masei unui automobil modern.
În cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, Hankook vine cu o anvelopă de 155/90 R14, care echipează un Volkswagen Up!. Cei de la Hankook lucrează la încă un pneu inovator, capabil să-şi transforme profilul. Această anvelopă îşi poate schimba strucutura internă în funcţie de diferite condiţii de conducere, putând fi adaptată de la conducerea în oraş la conducerea pe pistă şi invers. Tehnologia se numeşte eMembrane şi este dezvoltată împreună cu specialiştii de la Universitatea din Cincinatti.Via MotorAuthority
In rest este inovant.