Esential
275 | de cai putere dezvolta versiunea 530d GT dupa tratamentul aplicat de Hamann. |
Hamann a tinut sa demonstreze tuturor ca pana si cele mai controversate modele de pe piata pot arata bine atunci cand incap pe mainile unui tuner experimentat. Nemtii si-au incercat norocul cu intens criticatul BMW Seria 5GT, SAV-ul bavarez, primit cu nu foarte mare entuziasm de publicul larg din cauza designului exterior.
Hamann a incercat insa sa remedieze imaginea modelului german cu un pachet complex, capabil sa-i ofere un aer mai sportiv si mai agresiv. Exteriorul a primit un kit aerodinamic, care vine instalat peste componentele de serie. Avem o extensie pentru spoilerul posterior, praguri laterale si un deflector discret, pozitionat pe capota portbagajului.
Look-ul este desavarsit de o evacuare dubla, cu terminatii generoase de 90 mm diametru, atent inglobate in posteriorul controversat. Nu puteau lipsi jantele, disponibile in diverse dimensiuni, dintre toate cea mai opulenta optiune fiind cea de 22 de inch, cu pneuri de 265/30 pe fata si 295/25 pe spate.
Interiorul primeste si el o serie de insertii din aluminiu, pedale sport si mai multe combinatii de culoare si design pentru tapiteria din piele.
Hamann ofera kitul de accesorii pe toate versiunile modelului german, insa doar una dintre ele este rasfatata si cu o serie de modificari mecanice.
Este vorba despre dieselul 530d GT, al carui unitate a primit un nou sistem ECU, care "umfla" puterea totala de la 245 la 275 de cai, iar cuplul motor sare de la 540 la 620 de Nm.via | autoblog
P.S.: Pt cine a vazut masina asta live stie despre ce vorbesc. Este infinit mai urata decat orice Seria 5, iar acum dupa ce Hamann a eliminat si orice urma de elegana, o eleganta care te consola in privinta urateniei, kitsch-ul este inspaimantator.
S-au luat dupa astia care au Dacia 1310 care pun eleroane pe masina, care fac "tiuning".
La fel ca cei cu Dacia au hotarat ca-i instabila la viteze mari.
E adevarat ca totusi 5 GT este mai stabila, ca au pus un eleron mai micut fata de ce vad eu in trafic.
:))
Cat despre acest model, fiecare constructor are modelele lui mai putin reusite cum ar fi(parerea mea): Mercedes A classe si B classe, Audi A3 - modelul acela cu grila din fata inalta. Sincer fara mana celor de la Hamann nici mie nu imi placea, mai ales din spate, care nici acum nu arata superb, dar e o schimbare in bine acest tuning. Oricat de urate ar parea unele modele, nu sunt scoase pe piata asa fara motiv ci tintesc o piata anume pe care se vor vinde astfel de modele.