Hackerii au furat datele a două milioane de clienţi Honda

De Bogdan Mirică
Publicat Marti, 04.01.2011
Honda a căzut pradă unui atac informatic, în urma căruia datele a două milioane de clienţi ai constructorului japonez au fost furate.

Honda a emis un comunicat oficial prin care anunţă că una din companiile care asigura baza sa de date a fost victima unui atac informatic. Compania, responsabilă pentru oferirea de suport marketing şi e-mail, a anunţat pierderea conţinutului informatic şi a cerut atenţionarea clienţilor afectaţi.

Potrivit primelor estimări, datele a două milioane de clienţi au intrat în posesia infractorilor informatici. Este vorba despre detalii legate de adresă, număr de telefon, e-mail, cont bancar, dar şi despre informaţii privind numărul de înmatriculare şi seria de şasiu. Aceste date pot fi folosite pentru un furt de identitate şi pentru extragerea unor sume de bani importante.

Honda a reacţionat rapid şi a emis o atenţionare pentru toţi clienţii săi, cerându-le să trateze cu seriozitate orice încercare de fraudă. Deşi atacul informatic a avut loc la sediul japonez al companiei, nu este exclus ca şi datele unor clienţi europeni să fie afectate.

via | motori

Comentarii (1)

  • george
    NOU DE LA HONDA: RECALL DE CLIENTI
    Sa vedem cu ce-i inlocuieste...
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru