Gumpert va mari productia lui Apollo in 2009
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Pentru ca vor sa se lanseze pe piata americana si pe alte piete cu potential, germanii de la Gumpert au anuntat ca isi vor mari productia la 25 de unitati pe an. Pana astazi, in cei trei ani de productie, germanii au livrat numai 40 de exemplare Apollo.
Echipa de productie Gumpert are doar 45 de membri, care se pregatesc pentru a dubla productia anuala. In doar cateva luni, Gumpert a atras clienti din Europa, Orientul Mijlociu, America de Nord, precum si in alte zone din lume. Compania doreste sa isi mareasca reteaua de distributie in principal spre est, catre piete precum Rusia si regiunea Asiatica sau Australia. In cazul in care se vrea comercializarea lui Apollo in Australia, germanii vor trebui sa produca o versiune cu volanul pe dreapta a supercarului german.
Gumpert Apollo are un sasiu tubular fabricat dintr-un aliaj usor dar rezistent de crom-molibden, folosit si in industria aeronautica. Acest sasiu indeplineste standardele FIA pentru masinile pregatite pentru curse, ceea ce inseamna ca proprietarii lui Apollo il pot folosi in competitii oficiale inca din momentul livrarii. Motorul lui Apollo are opt cilindri si dezvolta 650 CP si 850 Nm.
Gumpert a creat si o versiune hibrida a lui Apollo, care este echipata cu un motor V8 de 3.3 litri bi-turbo, precum si cu un motor electric de 100 kW. Cele doua propulsoare dezvolta impreuna circa 630 CP.Via | MotorAuthority
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (0)