În intervalul ianuarie-septembrie, Grupul Volkswagen a livrat 531.500 de vehicule cu zero emisii, la nivel global. Această cifră reprezintă o creștere de 45% comparativ cu aceeași perioadă din 2022, când germanii au livrat 366.600 de unități.
Europa rămâne cea mai importantă piață pentru mașinile cu zero emisii ale Grupului. Livrările au crescut aici cu 61%, la 341.100 de unități. 64% dintre mașinile cu zero emisii produse de gigantul german au ajuns pe Bătrânul Continent.
Urmează China cu 22% (creștere de 4%) și SUA cu 10% (creștere de 74%).
Din totalul de 531.500 de mașini electrice livrate, 273.000 au purtat sigla Volkswagen (vehicule de pasageri). Locul secund a fost ocupat de Audi, cu 123.000 de exemplare, iar pe ultima treaptă a podiumului a urmat Skoda cu 54.400 de vehicule.
Volkswagen ID.4 și ID.5 au fost preferatele clienților, fiind livrate 162.100 de exemplare în intervalul ianuarie-septembrie. Volkswagen ID.3 a fost ales de 90.500 de clienți, Audi Q4 e-tron de 77.900 de clienți, iar Skoda Enyaq iV de 54.400 de clienți.
via Volkswagen
Adevărul este puțin diferit
https://piataauto.md/Stiri/2023/10/VIDEO-Un-proprietar-chinez-de-VW-ID3-electric-enumera-toate-problemele-de-soft-pe-care-le-are-masina-sa/
Comentacii vor mai macani o vreme. Estimez ca in 2-3 ani or sa inceapa sa-si puna singuri intrebari legate de sanatatea mentala.
Susțin creșterea competitivității și calității pe segmentul electricelor pe banii altora.
VW în particular a pariat pe electrice. Nu știu dacă ei se pot mulțumi cu o cincime din comenzi. Nu cred că sunt la fel de fericiți de perspective precum unii habarniști autohtoni.
Fiți voi cobai, pentru mine este ok.
Acuma-s doar hobby (a 3-a mașina pentru bogați) si ipocrizie/fițe gen Buhnici.
VW opresc fabricile unde se produc electrice si dau oameni afara… ce naiba vorbiți?
Germanii clar isi pun bazele pe romani cand vor sa scape de dieseluri de la ei din tara. Deci germanii au mare incredere ca romanii meseriasi isi vor lua dieseluri sh de la ei. Trebuie si un circuit in natura si ar fi bacat ca ei sa le caseze la ei in tara: asta ar insemna cheltuieli extra. De ce sa nu scape ei de toate troacele in mod mai simplu si convenabil?
Tarile cu putere de cumparare mai mare, dezvolta infrastructura si investesc in electrificare. Aia mai inapoiati, se descurca cum pot...
Eu sunt relevant pentru ca schimb 3 din cele 5 la maxim 4 ani. Am un singur diesel care a costat 35 K second cu 40.000 km, nou a fost 63.000 si-l folosesc la tractat rulota. Restul sunt benzina.
Nu se bazează pe nimic (producția de electrice)… totul este abureală si ipocrizie momentan. Electrice nu-s dezvoltate, nu au service, nu se pot utiliza in condiții comparabile cu ICE.
Dacă ar fi s-ar vinde fără propagandă si fără subvenții… ce-i așa greu? Așa cum se vinde Sandero, sau Corolla…
Si eu vreu chestii mai bune si mai ieftine si nu doar ca-mi pasa de poluare, fac multe si demult. Era sa iau bătaie de multe ori ca nu am ignorat cum se arunca mizerie… dar in fine spălarea creierului este o chestie ireversibila la unii… doar tema diferă. Acuma ați prins-o pe asta cu Electricele. Mai bine așa decât vaccinarea obligatorie. Si tu crezi nu-i așa ca oul este nutritiv si calciul din laptele de vaca (nu contează ca-i pentru pui si este o altă specie) ne face mari si puternici… nu-i așa? Hai fuga si vinde gogoși si clișee la alți… pe aici sunt sătul de superficiali si aberațiile lor.
Stai liniștit nu ești doar bou… ;)
Important este ca acuma am masini premium, în schimb la tine tot așa ești si vei rămâne.
Gândește cât de greu este alor tăi să te suporte… pe mine mă doar amuzi când văd ce te roade.