Scandalul Dieselgate a lăsat urme adânci pe imaginea grupului Volkswagen. Nemții vor să se “scuture” de greșelile trecutului și propun o nouă structură de organizare, în care brandurile grupului să aibă mai multe responsabilități.
Noua organizare a grupului presupune că fiecare brand va avea în grijă o regiune sau mai multe. Spre exemplu, Seat va fi responsabil de piața din Africa de Nord, Audi va coordona Orientul Mijlociu și regiunea Asia-Pacific, cu excepția Chinei. Skoda va fi responsabilă de extinderea grupului VW pe piețele din Rusia și India. Brandul Volkswagen se va ocupa, printre altele, de America de Nord și America de Sud.
“Împărțim responsabilitatea pe mai mulți umeri și vom face grupul Volkswagen să fie mai rapid și mai eficient,” a explicat CEO-ul Herbert Diess.
Nemții speră că noua formă de organizare va ajuta grupul să vină cu oferte relevante pentru clienții săi, într-o manieră care să asigure dezvoltarea regională a brandurilor sale.
Via Volkswagen
eu asta inteleg
Bravo, antena 3 ! Dar un Lexus in loc de un passat nu ai vrea ?! Ori poate un Volvo, DS, etc.
Lexus e chinezarie, Volvo e Ford, DS nu se mai fabrica,...
Asta imi arata inca odata profilul clientului de Vag si anume ca ,,n-ai cu cine,...,,,
(...) adica ford vrei sa spui (... )
omul a ajuns deja pe Luna, sa stii. A dat si la ziar.
Observ că există o isterie totală legată de VAG...ok este poate parțial justificată desi nu trebuie dramatizat, dar un lucru trebuie înțeles sau dacă nu măcar acceptat și anume că unui iubitor și detinator de produse din cadrul grupului VAG nu îi poți propune/recomanda alte mărci fie ele dincategoria celor respectabile ( vezi cazul Lexus ) fie ele din categoria altele ( mai ales Ford ) pentru că nu sunt pe aceeași filozofie auto ( dpdv conceptual ) și parțial au dreptate justificată în mod real.
Ca și concluzie argumentele sunt una, preferințele nu se discută, iar atacurilor și ironiile nu își au locul.