Grupul Volkswagen analizează o serie de măsuri ample prin care să reducă costurile și să crească profitabilitatea, iar printre acestea se numără și renunțarea la circa 7.000 de angajați.
CEO-ul Herbert Diess a anunțat însă că Grupul Volkswagen analizează în prezent inclusiv posibilitatea de a renunța la unul dintre cele 12 branduri pe care le deține. "Revizuim portofoliul nostru de branduri, iar în a doua jumătate a anului vom putea discuta mai multe despre acest subiect", a declarat el în cadrul unei conferințe de presă.
Chiar dacă a refuzat să ofere detalii suplimentare, Diess a anunțat că mărcile Porsche și Skoda nu sunt de vânzare, ca urmare a faptului că ambele depind în mare măsură de apartenența la Grup pentru a dezvolta modele de nouă generație.
"Uneori se subestimează cât de mult este integrat Porsche în cadrul Grupului. Porsche depinde în proporție de 80% de platformele Audi. Marja de profit de 17.5% înregistrată de Porsche este posibilă numai în cadrul Grupului, iar același lucru se aplică și pentru Skoda.
Fără acces la tehnologiile Grupului, Skoda și Porsche ar fi prea mici pentru a dezvolta platforme pentru modele de noua generație", a completat Diess.După izbucnirea scandalului Dieselgate, Grupul Volkswagen a analizat opțiunea de a vinde divizia de camioane Man și Scania, însă în cele din urmă a reunit cele două branduri într-o singură companie pe nume Traton. O altă opțiune viza renunțarea la producătorul de motociclete Ducati.
Via Automotive News
BLA BLA BLA.... Ne-ai plictisit măi VW cu aceste non ştiri.
Păcat că nu lasă Skoda să se lanseze în SUA...
De partea cealaltă, aud mai multe neplăceri de la posesorii de VW.
Ca ideea, sunt aceleași mașini cu carcase diferite, însă la fiabilitate, situația e puțin diferită
asa simt si eu, de Bentley cred ca vor sa scape