Potrivit informațiilor prezentate de sursele din cadrul companiei germane, concernul va fi împărțit în patru divizii, conduse de Herbert Diess, Rupert Stadler, Matthias Mueller și Andreas Renschler.
Nu este încă explicată strategia grupului german pentru departamentul global de producție și pentru divizia din China, separată de operațiunile gloale. În cazul în care lucrurile vor fi derulate precum au anunțat sursele din concern, mărcile Skoda, Volkswagen și SEAT vor rămâne împreună sub conducerea lui Herbert Diess, fost manager la BMW. Mărcile Audi, Lamborghini și Ducati se vor uni într-un alt holding, condus de Rupert Stadler, actualul CEO Audi. Matthias Mueller, actualul șef al Porsche, ar urma să conducă un holding format din mărcile Porsche, Bentley și Bugatti, afirmă sursele citate de Reuters. Divizia de vehicule comerciale va fi și ea separată și va conține mărcile Scania și Man, care vor fi conduse de Andreas Renschler, fost șef al diviziei echivalente de la rivalii de la Daimler.Via AutomotiveNews (înreg.)
Cumparati masini noi de la VW
Dacă cumpărătorul alege Vw sau mașină germană trebuie să-și asume toate riscurile.
Se merge pe principiul "prost nu e cel ce vinde, ci ăla care cumpără ".
De altă dată cumpărătorul trebuie să se orienteze la fiabilitate, nu la formele mașinii, că nu e femeie să te dai șmecher cu ea.