Grupul Volkswagen a depăşit 4 milioane de unităţi vândute în primele şapte luni ale anului
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Pentru prima dată în istoria concernului, Grupul Volkswagen a vândut peste patru milioane de vehicule în perioada ianuarie-iulie a unui an. Mai precis, nemţii au livrat 4.16 milioane de unităţi în primele şapte luni ale acestui an. Principala piaţă responsabilă de aceste creşteri este cea din China, unde livrările au crescut cu 42.2% în primele şapte luni ale anului, iar cea mai mare creştere a fost realizată în India, deşi numărul de unităţi vândute nu a fost impresionant.
Practic, livrările Grupului Volkswagen în India au crescut cu 121%, dar numărul total de unităţi livrate a fost de 21.300. În Europa, cei de la Grupul VAG au livrat un total de două milioane de unităţi clienţilor săi, realizând o creştere de 2.2% în timp ce piaţa auto din Europa a scăzut cu 1.8%. Cei de la Volkswagen au reuşit să sfideze criza şi toate problemele legate de vânzări printr-o politică destul de agresivă, iar această evoluţie pare să îi ducă mult mai aproape de ţelul lor, acela de a vinde 10 milioane de unităţi pe an la nivel de grup până în 2018.
"În decursul următoarelor luni, vom continua să creştem şi vom obţine rezultate mai bune decât competitorii noştri.
Va fi totuşi o provocare să realizăm acest lucru, dat fiind faptul că avem în faţă o situaţie dificilă din punct de vedere economic. Odată ce probramul premium s-a încheiat, avem în faţă o piaţă auto globală care este aşteptată să scadă în cea de-a doua jumătate a anului", a declarat Christian Klingler, membrul al comisiei de management responsabilă pentru vânzările Grupului Volkswagen.Aproape toate mărcile concernului Volkswagen au înregistrat creşteri ale vânzărilor în primele şapte luni ale acestui an. Marca Volkswagen a depăşit 2.62 milioane de unităţi în primele şapte luni, înregistrând o creştere de 14%, în timp ce Audi a livrat 646.300 de vehicule, o creştere de 17.4% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Skoda a obţinut o creştere de 13.4%, în timp ce SEAT a marcat o creştere de 2.3%. Pieţele din China şi Statele Unite ale Americii au înregistrat cele mai mari creşteri în materie de vânzări pentru concernul german, livrările crescând cu 62.5% în China şi cu 27.1% în SUA.
Via | Autoblog.fr
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Nu devine nr. 1 la vanzari ci ESTE NR. 1 a depasit Toyota deja.
Urmeaza Alfa Romeo sa fie cumparata apoi un mare producator de motociclete si Mercedes si Bmw vor fi nevoiti sa ia masuri.
Oricum trebuie sa fim constieniti ca suntem in lumea a 3-a si toate loturile cu defecte vin la noi indiferent de marca!
Cat despre partea cu loturile, e mai mult mit decat realitate. Un producator mare si de renume, ca VW, BMW, sau Toyota nu sta sa sorteze masinile sa vada care-s cu probleme doar sa le trimita in Romania. Le-ar lua prea mult timp si i-ar costa la fel de mult cat le-ar lua sa remedieze problemele. Cumpara-ti tu o masina pe comanda si eu bag mana in foc ca sansele ca ea sa aiba defectiuni si identice cu sansele neamtului care o comanda din Germania. Tot sistemul la ei e automatizat ar fi o absurditate sa se faca o selectie pe criterii geografice, s-ar pierde enorm de mult timp.
In schimb daca iti cumperi un Renault de pe stoc, care trimite la noi masini special facute pt Europa de Est n-ai nicio scuza daca incepe sa-ti faca figuri. Trebuie sa te informezi si tu putin inainte.
Ma refeream la piese ieftine deci loturi care vin spre romanica sau tari bananiere.Tine cont ca o masina cumparata in RO este mai ieftina bine fata de DE de exemplu.
Nu vreau sa comentez referitor la cretini ca sunt prea multi si nu are rost oricum ai si tu dreptate nu contest
nenea I.O.N in chesiia cu cretinii.
Fomula de exprimare mi s-a parut corecta ("In afara tarii nu exista cretini care sa conteste VW cum sunt la noi in romanica.")
Adica pe-afara nu exista specia asta de oameni care critica marca VW din frustrare/lipsa de preocupare/ciuda/etc. Exista oameni care critica marca justificat asa cum am facut-o si eu de atatea ori insa nea ION nu s-a luat de respectivii...