Renault a anunțat încă din luna mai că va renunța treptat la 15.000 de angajați, va reduce producția și va restructura unele uzine din Franța cu scopul de a reduce costurile cu circa două miliarde de euro.
Luca de Meo a preluat apoi funcția de CEO a Grupului Renault și, pe baza unei analize, a avertizat în luna septembrie că reducerile de costuri ar putea fi chiar mai mari decât cele anunțate anterior.
Italianul a menționat că Grupului Renault are nevoie de o "renauluție" pentru a trece peste pandemia de coronavirus, fără să intre însă în detalii.
Grupul Renault a anunțat acum că noua strategie trasată de de Meo va fi făcută publică joi, 14 ianuarie, în cadrul unei conferințe de presă care va avea loc la Paris. Pentru moment, constructorul francez nu a oferit niciun fel de detalii cu privire la noutățile pregătite.
Pe de altă parte, Grupul Renault a dezvăluit încă din luna septembrie una dintre măsuri: constructorul va fi împărțit în patru unități de business: Renault, Dacia, Alpine și New Mobility.
Pentru Dacia, noua organizare va aduce o independență mai mare în cadrul Grupului Renault, iar brandul va fi gestionat de Denis Le Vot. Acesta este începând din luna februarie vice-președinte executiv al Grupului Renault și se ocupă în special de divizia de vânzări și marketing.
Via Renault
Reduc costurile dar crește profitul !!!!
:)))
Râzi degeaba. E o regula de bază în economie.