Peugeot 301 și Citroen C-Elysee înregistrează o scădere a interesului din partea clienților de pe piețele din Turcia și Argentina, iar PSA nu se așteaptă la o îmbunătățire în 2019.
Astfel, grupul francez vrea să taie o tură de producție la fabrica din Vigo (Spania) pentru a se adapta la condițiile de piață.
Această măsură ar urma să afecteze circa 800 din cei 6.000 de angajați ai uzinei. La fabrica din Vigo mai sunt produse și modelele C4 Picasso și C4 Grand Picasso, potrivit Automotive News.
Uzina livrează în prezent un număr de 196 de mașini pe zi, însă grupul PSA vrea să reducă această producție cu 40%.
Via Automotive News
De mai bine de 10 ani componentele ptr. masinile europene se fac peste tot in UE (si nu numai).
Ansamblarea e functie de pietele tinta.
In Ro. multi ,,cunoscatori,, sunt convinsi ca au dat banii pe o masina nemteasca fiindca vine din Germania.