Grupul PSA vrea să reducă producția din Spania: cerere scăzută pentru Peugeot 301 și Citroen C-Elysse

de Paul Cosma
Joi, 15.11.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Grupul PSA intenționează să reducă o parte din producție la uzina sa din Vigo (Spania) ca urmare a cererii în scădere pentru modelele Peugeot 301 și Citroen C-Elysee.

Peugeot 301 și Citroen C-Elysee înregistrează o scădere a interesului din partea clienților de pe piețele din Turcia și Argentina, iar PSA nu se așteaptă la o îmbunătățire în 2019.

Astfel, grupul francez vrea să taie o tură de producție la fabrica din Vigo (Spania) pentru a se adapta la condițiile de piață.

Această măsură ar urma să afecteze circa 800 din cei 6.000 de angajați ai uzinei. La fabrica din Vigo mai sunt produse și modelele C4 Picasso și C4 Grand Picasso, potrivit Automotive News.

Uzina livrează în prezent un număr de 196 de mașini pe zi, însă grupul PSA vrea să reducă această producție cu 40%.

Via Automotive News

Comentarii (5)

  • Pacat. Absenta promovarii e de vina. Ati vazut reclame cu masinile astea?. Peugeot 301 este o alternativa reala si mai buna la Loganul in versiunea de echipare de top.La echipare comparabila si motorizare comparabila diferenta de pret este absolut nesemnificativa , de ordinul a cateva sute de euro , fara a lua in calcul ofertele promotionale care coboara pretul Peugeotului si mai mult , anuland uneori orice diferenta! In plus Peugeotuil are caroserie galvanizata , garantata 12 ani impotriva coroziunii( nu este si cazul Loganului) , in versiunea diesel puterea este cu 10% mai mare si motorul(acelasi motor care este si pe 308 ) este practic indestructibil. Eu unul , in 300.000KM nu am schimbat nimic in afara de consumabile .Din pacate oferta asta nu o cunosc decat cei care au avut treaba pe la Peugeot , clienti de-ai lor(cazul meu).
    10 1
  • oarecum normal sa nu prea aiba cerere modelele astea 2: design invechit si batranicios, tehnica low-cost veche si ineficienta, calitate a materialelor slaba... daca eram inca in anii `80 erau bune, dar pt prezent sunt total depasite
    5 10
  • @ksu In ceea ce priveste design-ul si calitatea plasticului(doar a plasticului) ai dreptate. In rest insa nu sunt de acord cu tine. Este fix aceeasi tehnologie si tehnica folosita la celelalte modele Peugeot iar de executat masinuta asta este facuta in Spania , nu in Iran si nici in Turcia.
    9 1
  • În aceeași situație se află și Logan, Dacia se scoate cu Duster și Sandero parțial, pentru că are o caroserie mai atractivă pentru vestici, dar Logan berlina se vinde din ce în ce mai slab.
    11 0
  • Fara alehas
    @Sile
    De mai bine de 10 ani componentele ptr. masinile europene se fac peste tot in UE (si nu numai).
    Ansamblarea e functie de pietele tinta.
    In Ro. multi ,,cunoscatori,, sunt convinsi ca au dat banii pe o masina nemteasca fiindca vine din Germania.
    5 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru