Alianța Fiat-Chrysler și Grupul PSA Peugeot-Citroen au anunțat săptămâna trecută că vor fuziona, astfel că vor da naștere celui de-al patrulea mare producător auto din lume.
Alianța Fiat-Chrysler deține branduri precum Fiat, Jeep, Alfa Romeo, Maserati, Ram, Lancia și Chrysler, în timp ce Grupul PSA vine la "masă" cu brandurile Peugeot, Citroen, DS și Opel.
Numărul ridicat de branduri a generat speculații că unele marci ar putea fi abandonate, mai ales în contextul în care Carlos Tavarez, CEO-ul Grupului PSA și viitorul CEO al noului constructor, este recunoscut pentru măsurile drastice pe care le impune pentru a obține profit.
Cu toate acestea, Tavarez a anunțat că nu va renunța la niciunul dintre brandurile din cadrul Grupului PSA sau al Alianței Fiat-Chrysler.
"Fără excepție, toate brandurile au ceva în comun: o istorie fabuloasă. Iubim istoria brandurilor, ne oferă fundația pe care ne putem proiecta în viitor. Așa că în prezent nu văd nevoia de a renunța la branduri, pentru că toate au o istorie și toate sunt puternice", a declarat el.
În plus, el a dezvăluit că fiecare brand în parte își poate găsi locul pe piață, chiar dacă multe dintre ele sunt disponibile doar local în anumite regiuni.
"Vom avea într-adevăr un număr semnificativ de branduri, [...] dar face parte din provocare să gestionăm aceste branduri în mod corespunzător pentru a acoperi piața", a adăugat el.
Tavarez a anunțat de asemenea că va accepta orice solicitare din parte autorităților pentru a primi acordul final pentru fuziune.
Ca urmare a complexității fuziunii dintre doi mari constructori auto, el anticipează că fuziunea va avea loc efectiv cel mai probabil spre finalul anului viitor.Via Automotive News
Carlos Tavares poate -- posibil să aveţi un Goagăl Translietăr peltic. :-) Că prea repetă aceeaşi eroare în toate ştirile cu şeful PSA.
Dincolo de web-botuirile AM însă, afirmaţia omului e clar de faţadă, nu doar ex-legendara Lancia fiind în găleată.
Maserati nu se simte prea bine şi nici Alfa Romeo, în ciuda unei uşoare reveniri peste Ocean. Unde nici Dodge nu străluceşte.
Ori pseudo-marca de lux DS, ca să nu aruncăm microbii doar pe FCA. La fel ca Peugeot+Citronel -- în China mai ales, unde-s pe cale de dispariţie (în Iran le mergea mai bine, dar au fost forţaţi de ştiţi-voi-cine să dispară.)
Tovarăşu Tavares rămâne totuşi un bun manager pe coordonate chitros-capitalist-eficiente.şi nu cred că a luat plasă cu decizia acceptării fuzionării.
...Chiar dacă ălălalt Carlito (Ghosn) îl ironiza mai demult amical, zicând că Tavares e atât de priceput la maşini încât, dacă-l laşi să completeze uleiul, îl toarnă-n vasul cu lichid de parbriz. :-)
Nu stiu cum se vor intelege italienii cu francezii, primii sunt foarte lenti, in stilul " dolce far niente ", de exemplu conform calendarului de lansari la Maserati, ei au programat face lift la Levante in 2023, care se vinde foarte slab si acum, ce rost are sa faci asa ceva atat de tarziu, in conditiile in care se cheltuiesc niste bani si la un face lift, la Alfa sunt ceva mai rapizi, sunt prevazute modificari la Giulia si Stelvio in 2021, adica in 2020 nimic, ceea ce este o greseala.
Poate ii mai trezesc francezii din amorteala.
In 2020 Alfa are ca lansare modelul Tonale care ar fi de o importanta majora...despre facelift-urile modelelor curente sa speram ca nu vor intarziia(ca de obicei la Alfa)
Despre Levante...facelift in 2023?? deci te trezesti sa faci primul facelift dupa 7 ani.....pe cand alti scot generatii noi la 6-7 ani....
@kitro: esti rau, DS sunt misto si interesante dar cam inexistente, intotdeauna am intors capul dupa ele.