Grupul PSA Peugeot - Citroen, care include şi marca DS, a anunţat recent un plan ambiţios de lansare a 4 modele electrice şi a altor 7 maşini hibride până în 2021 pe baza a două platforme dezvoltate special în acest scop.
Pentru a veni cu ceva în plus faţă de concurenţă, grupul francez a dezvăluit că pregăteşte dezvoltarea unor tehnologii care vor permite mărirea capacitaţii bateriilor pentru o autonomie mai bună, dar şi scurtarea perioadei de încărcare.
Astfel, o încărcare de 90 de minute va permite maşinilor electrice să aibă o autonomie de 100 de kilometri, în timp ce un încărcător rapid de perete va putea oferi o încărcare de 80% într-un interval de numai 30 de minute. Hibrizii vor utiliza baterii de 12 kWh sau, în cazul SUV-urilor, de 13 kWh, de 12 ori mai mult decât în cazul actualelor modele PHEV şi cu 20-39% mai puternice decât cele oferite în prezent de alţi constructori.Carlos Tavares, preşedintele grupului PSA, consideră că utilizarea unor surse "curate" pentru generarea energiei electrice este esenţială pentru ca maşinile electrice să aibă succes pe termen lung.
"Nu este suficient să ai trenuri de rulare curate şi dispozitive mobile fără emisii. Dacă procesul de generare a energiei nu este curat, atunci nu vom obţine rezultate dorite", explică el.Via Autocar
,,Partea electrică,, la autoturismele PSA este de produsă de Siemens și Bosch. Dacă nu crezi verifică !!
Siemens si Bosch mai fac si pentru altii, cu fara prea mari probleme.
Asa e ! Cine iti da manute rosii nu are habar ca treaba asta e adevarata. Si tata pe Citroen C5 a avut probleme cu un senzor si i se oprea masina in mers dar s-a rezolvat repede. Si a mai avut probleme la trapa tot pe partea electrica + spalatoarele de faruri care refuzau sa mai iasa din locas. Sper ca e de domeniul trecutului problema asta la ei. Poate ca le-au rezolvat in atatia ani aceste defecte !