Grupul PSA anunță schimbări pentru repozitionarea brandurilor: șefii mărcilor Citroen și DS au fost înlocuiți

de Daniel Popescu, Foto: Grupul PSA
Miercuri, 15.01.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Grupul PSA a anunțat că va realiza o serie de studii pentru repozitionarea brandurilor pe piața internațională, iar șefii mărcilor Citroen și DS au fost schimbați din funcții.

Grupul PSA Peugeot-Citroen a anunțat miercuri o serie de schimbări importante în structura de conducere a două dintre mărcile pe care le deține.

Astfel, Linda Jackson a fost înlocuită din postul de CEO al brandul Citroen de Vincent Cobee, care până acum a fost adjunctul CEO-ului. Între timp, Béatrice Foucher este noul CEO al brandului premium DS în locul lui Yves Bonnefont, pe baza experienței acumulate în produse și vehicule electrice în cadrul grupului.

Interesant este că Jackson și Bonnefont nu vor părăsi Grupul PSA, întrucât au primit misiunea de a realiza studii cu privire la poziționarea mărcilor. Cu alte cuvinte, foștii CEO trebuie să vină cu propuneri concrete cu privire la modul în care mărcile Citroen și DS vor fi promovate în Europa în următorii ani, în funcție de rezultatele studiilor cu privire la piețele cheie.

De asemenea, Grupul PSA își propune să diferențieze mai bine brandurile pe care le deține în prezent în portofoliu, deși mărcile Peugeot, Citroen și Opel au numeroase modele pe platforme similare.

Schimbările din cadrul Grupului PSA vine la numai o lună după ce fuziunea cu Alianța Fiat-Chrysler a fost aprobată și mai are nevoie doar de acordul autorităților de reglementare pentru a intra efectiv în vigoare.

Via PSA Group

Comentarii (5)

  • focusatu_satului
    ca lumea noua activitate cu pozitionarea platita tot cu milioane, dar ma intreb cine mai si munceste acolo?
    si cit o sa mai tina pacaleala cu embleme diferite pt aceleasi ragalii de platforme cu coji diferite
    15 7
  • Pentru pozitii se recomada studiu kamasutra :)
    In rest cam totul a fost inventat deci nici Citroen nu mai are asi in maneca v fostele DS sefe in anii 50-60 ajunse doar o sigla cu pretentii pe platforme de kko
    10 3
  • Cu Alfa, Lancia, Maserati în brațe, DS are zilele numărate. Efectiv nu-și mai are rostul.
    10 6
  • Asta miroase a gender equality issue. :) Daca aia 2 au fost pusi sa faca treaba unor managerizde care le-au luat pozitia, cred ca mai clar decat atat nu poate sa fie.
    In alta ordine de idei, nu stiu daca ati vazut noile DS3 si DS7 Crossback. Eu le-am vazut, m-am urcat in ele si trebuie sa spun ca feelingul e cat se poate de premium. Cu asa ceva nu ti-e rusine nicio secunda langa un Mercedes. E aproape incredibil ce au reusit. Sper doar ca clientela din BENELUX + Franta o sa fie suficient de numeroasa sa-i tina in viata fara nicio problema. In alte parti, masinile astea nu se vand deloc.
    12 2
  • Nu se vând în alte părți datorita mentalității, în special la noi și în Balcani. DS7 e ceva deosebit la interior, total diferit de interiorul celorlalte branduri, mai ales nemțești care parca se copie una pe alta.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru