“Electrificarea” merge conform planului la PSA, iar francezii au anunțat că vor să grăbească ritmul de introducere în gamă a mașinilor electrice și hibride.
Un total de 116 lansări în următorii doi ani este planul PSA pentru brandurile Peugeot, Citroen, DS, Opel și Vauxhall, aici fiind incluse și conceptele.
Obiectivul grupului este să crească vânzările cu 50% în afara Europei, până în 2021, și să poziționeze brandurile pe noi piețe: Peugeot în America de Nord, Citroën în India și Opel în Rusia.
Scopul PSA pe termen lung este ca toate modelele din grup să aibă o versiune electrică sau hibridă până cel târziu în 2025.
Un alt obiectiv este “întinerirea” gamelor de modele, astfel încât “vârsta medie” la nivelul grupului să fie de aproximativ trei ani și jumătate.
Via PSA
Mi se pare cinstita miscarea cu electrica si/sau hibrida. E pe sistemul "noi va oferim de toate, voi alegeti ce vreti".