Grupul Peugeot-Citroen crește producția motoarelor sale turbo cu trei cilindri pentru a face față cererii

de Bogdan Mirică
Marti, 07.04.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Grupul PSA înregistrează o cerere importantă pentru motoarele sale turbo cu trei cilindri, botezate PureTEch. Motiv pentru care a decis să mărească producția uzinei sale din Franța.

Deși Grupul PSA Peugeot Citroen se bucură de aprecierea publicului atunci când vine vorba despre celebrele sale motoare diesel HDi. Se pare însă că francezii încep să primească reacții bune și din partea celor care își doresc un propulsor pe benzină, după ce gama de motoare cu trei cilindri a Grupului a înregistrat o cerere tot mai mare.

Noile motoare EB Turbo PureTech, instalate deja pe mai multe modele din gama Peugeot și Citroen (mai exact pe Peugeot 208, 308, 2008 și 3008, Citroen C3, C4, C4 Cactus, C3 Picasso, C4 Picasso, DS3 și DS4) au o bună priză la public, iar solicitările depășesc oferta actuală.

Esential 40 de milioane de motoare a produs uzina franceză din Tremery de la înființare până în ianuarie 2015.
Motiv pentru care fabrica PSA din Tremery va crește producția sa de motoare cu trei cilindri în următoarea perioadă. Francezii vor trebui să asambleze 200.000 de motoare pentru a face față cererii.

Uzina de la Tremery este una cu tradție în lista amplasamentelor de producție Peugeot.

În ianuarie 2015 a fost prima uzină care a ajuns la 40 de milioane de propulsoare produse.

Comentarii (5)

  • e niste prosti...n-au citit opinia publica "specialista" de pe AM care ar demonstra, l-a milimetru, ca motoarele in 3 cilindri "ieste" o prostie
    21 9
  • Pai prostimea care injura motoarele turbo pe benzina umbla cu aspirate de la sfarsitul anilor 90 - mijlocul anilor 2000. Palma pe care o primesc anul asta postacii respectivi e ca Toyota si Honda au introdus sau vor introduce motorizari turbo (doua firme de care se agatau cu dintii). La anul urmeaza si Mazda probabil (iar spre dezamagirea multor nostalgici).
    19 4
  • Trebuie sa fie foarte debusolant pentru opinia publica "specialista" sa detina un 1.8 129 cp, sa circule zilnic cu masina de serviciu sandero 0.9 tce si sa inchirieze in week-end A-Klasse de 90 cp pentru linuite la semafor cu matizuri :)
    13 2
  • E cam mare cilindreea fata de concurenta pentru un entry level...

    Ma rog, cerere mare, gusturi diverse, fani aspirate sau turbo, pana la urma nu conteaza. Ideea e ca pentru a asigura fiabilitate pentru un motor in 3 cilindri turbo (care turbo se sustine ca lucreaza la 240.000 rpm) este deosebit de dificil. Incepanad cu materialele utilizate si pana la echilibrarea celor 3...s-ar putea ca viitorii/actualii posesori sa aiba surprize neplacute pana-n 100.000 de km.
    4 11
  • Brembo
    Mai ales cel de 1,2 Pure Tech 130 CP, a fost laudat chiar si de Auto Motor si Sport.Un motor francez laudat.....de catre adulatorii TSI-ului :-)))

    Care TSI vorba vine am inteles ca , cele de 1,2 si 1,4 au mari probleme cu distributia.Dar nimeni din presa pro germana nu sufla o vorba :-)))
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru