Deși Grupul PSA Peugeot Citroen se bucură de aprecierea publicului atunci când vine vorba despre celebrele sale motoare diesel HDi. Se pare însă că francezii încep să primească reacții bune și din partea celor care își doresc un propulsor pe benzină, după ce gama de motoare cu trei cilindri a Grupului a înregistrat o cerere tot mai mare.
Noile motoare EB Turbo PureTech, instalate deja pe mai multe modele din gama Peugeot și Citroen (mai exact pe Peugeot 208, 308, 2008 și 3008, Citroen C3, C4, C4 Cactus, C3 Picasso, C4 Picasso, DS3 și DS4) au o bună priză la public, iar solicitările depășesc oferta actuală.
Motiv pentru care fabrica PSA din Tremery va crește producția sa de motoare cu trei cilindri în următoarea perioadă. Francezii vor trebui să asambleze 200.000 de motoare pentru a face față cererii.Uzina de la Tremery este una cu tradție în lista amplasamentelor de producție Peugeot.
În ianuarie 2015 a fost prima uzină care a ajuns la 40 de milioane de propulsoare produse.
Ma rog, cerere mare, gusturi diverse, fani aspirate sau turbo, pana la urma nu conteaza. Ideea e ca pentru a asigura fiabilitate pentru un motor in 3 cilindri turbo (care turbo se sustine ca lucreaza la 240.000 rpm) este deosebit de dificil. Incepanad cu materialele utilizate si pana la echilibrarea celor 3...s-ar putea ca viitorii/actualii posesori sa aiba surprize neplacute pana-n 100.000 de km.
Care TSI vorba vine am inteles ca , cele de 1,2 si 1,4 au mari probleme cu distributia.Dar nimeni din presa pro germana nu sufla o vorba :-)))