Brandul Jeep este văzut ca vârf de lance în ofensiva grupului Fiat-Chrysler de consolidare a vânzărilor și majorare a profitului. CEO-ul FCA, Sergio Marchionne, crede în potențialul Jeep și spune că brandul nu va fi vândut sub nicio formă.
El a dezmințit speculațiile potrivit cărora Jeep ar urma să fie vândut către chinezii de la GAC, unul dintre partenerii FCA.
“Nu avem nicio intenție să divizăm compania sau să o dăm chinezilor. GAC este un partener bun, au ambiții globale și vor să vină în SUA, dar nu se pune problema ca discuțiile cu ei să aibă vreun impact asupra independenței FCA”, a declarat Sergio Marchionne.
Înainte să se retragă din funcție anul viitor, Marchionne spune că viitorul FCA este dependent de păstrarea brandurilor sale importante, care trebuie să facă pasul cât mai repede către mașinile electrice și autonome. Noul director al grupului Fiat-Chrysler va fi prezentat în a doua jumătate a anului.
Via Autocar
Nu vinde nenea Sergio gaina cu oua de aur..