Vânzările grupului BMW au fost afectate de pandemia de coronavirus, după cum o arată datele pentru prima parte din 2020, însă nemții au primit și unele vești bune în ciuda COVID-19.
În prima jumătate a anului, 61.652 de automobile electrificate BMW şi MINI au fost livrate clienţilor, reprezentând o creștere de 3.4% față de aceeași perioadă din 2019.
Portofoliul electrificat al mărcii Mini a avut un impact pozitiv asupra datelor de vânzări. În prima jumătate a anului, 8.587 de unităţi (+4,1%) ale modelului plug-in hybrid Mini Cooper SE Countryman ALL4 şi ale celui full electric Mini Cooper SE au fost vândute.
Per total, livrările BMW au scăzut cu 21.7% în primele șase luni, la circa 842.000 de exemplare, în timp ce Mini a avut un declin de 31.1%, cu aproape 119.000 de unități. În cazul brandului Rolls-Royce, grupul a raportat vânzări de 1.560 de unități și o scădere de 37.6%.
Via BMW
Comentarii (0)