Grila de coeficienţi pentru etapele sezonulului 2013

de Daniel Popescu
Marti, 22.01.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Organizatorii Campionatului Naţional de Raliuri au stabilit grila de coeficienţi pentru sezonul 2013, în care vor conta doar cele mai bune şapte rezultate din cele nouă etape.

Esential 9 etape va avea sezonul 2013 al Campionatului National de Raliuri
După decizia de a exclude Raliul Ţara Bârsei din calendarul sezonului 2013, organizatorii Campionatului Naţional de Raliuri (CNR) au stabilit şi grila de coeficienţi care se va aplica fiecărei etape.

Astfel, fiecare raliu va beneficia de un coeficient stabilit în funcţie de vechimea etapei în calendar şi de importanta acestuia. Raliul Clujului şi Raliul Brasovului vor avea coeficient 1.2, în timp ce Raliul Deltei şi Raliul Harghita, care au revenit în calendar în acest an, au primit un coeficient de 0.8.

Toate celelalte raliuri au primit coeficient 1, cu excepţia Raliului Sibiului, care cel mai probabil va primi coeficient 1.5 sau 2 datorită includerii în calendarul Campionatului European de Raliuri, o decizie finală în acest sens urmând să fie luată ulterior.

Astfel, un pilot care câştigă 10 puncte într-un raliu cu coeficient 0.8 va primi de fapt doar 8 puncte (10 puncte x 0.8), în timp ce pentru un raliu cu coeficient 1.2 va primi 12 puncte în clasamentul general (10 puncte x 1.2).

O altă modificare de regulament este că vor fi luate în calcul doar cele mai bune şapte rezultate obţinute de piloţi în cele nouă etape ale sezonului: cele mai bune trei rezultate obţinute în primele patru etape şi cele mai bune patru rezultate dintre ultimele cinci etape.

Acest sisitem este practic similar cu cel din Campionatul European de Raliuri.

Noul sezon al Campionatului Naţional de Raliuri va începe în 22 martie cu Raliul Brasovului şi se va incheia în Harghita la sfârşitul lunii octombrie.

CAMPIONATUL NAŢIONAL DE RALIURI - CALENDAR 2013

Nr. Etapă Data Suprafaţă Coeficient
1 Raliul Braşovului 22-23 martie asfalt 1.2
2 Raliul Timişoara 12-13 aprilie asfalt 1
3 Raliul Deltei Tulcea 31 mai-1 iunie macadam 0.8
4 Raliul Clujului 21-22 iunie asfalt 1.2
5 Raliul Sibiului ERC 25-27 iulie mixt 1.5 sau 2
6 Raliul Aradului 23-24 august macadam 1
7 Raliul Bacăului 13-14 septembrie mixt 1
8 Raliul Iaşului 4-5 octombrie macadam 1
9 Raliul Harghita 25-26 octombrie macadam 0.8

Comentarii (1)

  • BaditzaEx
    ce bine arata acest EVO...ma ia nostalgia si tristetea observand ce se intampla acum la Mitsubishi, cu noul ''Colt'' ( Mirage ) s-a pierdut acel ADN pur-sportiv, noul Outlander de asemenea pe mine unul ma dezamageste la exterior iar ca si motorizari nimic spectaculos iar actuala generatie de Lancer este cam < in varsta > si nu se aude nimic despre viitorul Lancer sau macar facelift
    Speram ca aceasta fi noul design al celor de la Mitsubishi si parea a fi un succes... despre Eclipse nici nu mai putem aduce in discutie caci pe langa faptul ca nu i-au actualizat motorizarile ( era disponibil in US cu un 2,4l si 160 cp ) pt a-l baga si-n Eu se pare ca l-au lasat sa < moara > chiar si-n US si Australia ...:(
    Sper, sper ca aceste modele ale celor de la Mitsubishi ( excelente pt raliu ) sa nu devina modele de muzeu si sa trezeasca odata directorii imbecili de la Mitsu care par sa-si renege pedigree-ul sportiv
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru