Cel mai afectat segment este cel al maşinilor sportive şi de lux, grecii preferând să renunţe la status şi imagine într-o perioadă în care ţara e afundată într-o gaură economică imensă. Astfel, dacă Porsche a reuşit să vândă 336 de maşini în 2009 (an în care criza financiară a început să se manifeste serios şi în Grecia), dealerii eleni ai mărcii germane au reuşit să găsească doar 24 de clienţi în perioada ianuarie-august 2012.
O poveste şi mai tristă vine de la celelalte mărci: Jaguar a vândut doar două maşini în Grecia în acest an, la fel ca Aston Martin, care însă nu a reuşit să vândă decât două exemplare ale ineditului Cygnet, model bazat pe Toyota iQ.Nici numele cu adevărat exclusiviste nu au stat bine în Grecia în acest an. În curtea celor de la Ferrari Grecia e dezastru după ce anul trecut au vândut 24 de maşini, iar în acest an nu au găsit nici măcar un client, în timp ce Lamborghini şi Bentley au reuşit să vândă 7, respectiv 5 maşini în acest an.
via Autoblog.gr
Garantat ca daca fac eu un audit 80% din masinile de lux provin din fonduri nemuncite.
Dc sa plateasca impozit tiganii daca exista autoritati doar pt fraieri? Pt smecheri se cheama non-autoritati, e chiar o gluma sa-i mai numesti autoritate cand ei nu prea mai au deloc, tocmai ce-au anuntat ca pt miile de palate tiganesti de 500 de m patrati fiecare nu vor percepe impozit, ca..."nu prea se poate" ii mai pasuieste....pai normal, ca vin cu sabiile si cine sa mai ceara impozit, lasa ca plateste ala cu 2 camere, ca e om civilizat si nu iese cu sabia.