Gradul de satisfactie al clientilor auto in SUA
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Un studiu efectuat de Universitatea din Michigan a aratat ca gradul de satisfactie al clientilor de autoturisme noi a crescut in ultimul an in Statele Unite ale Americii.
Cercetarile au relevat ca gradul de satisfactie a crescut cu 1,2% in 2007, ajungand la cifra record de 82%. Studiul a adunat date de la peste 11 mii de persoane care si-au cumparat masini noi in ultimii trei ani, iar principala parte a chestionarului se lega de modul in care ii multumeste automobilul achizitionat in raport cu asteptarile lor.
In ceea ce priveste marcile auto, pe primul loc a fost pozitionat Lexus cu un punctaj de 87 din 100 maxim. Marca nipona de lux a fost urmata de BMW, Buick, Cadillac, Lincoln si Mercury, toate cu un punctaj de 86. Surprinzator, primul producator auto mondial, Toyota, s-a aflat in scadere in acest an. Cea mai slab vazuta marca a fost Chrysler cu un punctaj de 75.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Aston Martin Valkyrie a stabilit un nou record pe circuitul de la Silverstone. Hypercar-ul britanic este oficial cel mai rapid model de serie pe acest circuit. (20.11)
-
Hyundai a anunțat oficial că va avea un nou CEO începând din 2025. Noul CEO al constructorului sud-coreean va fi Jose Munoz, actualul șef al filialelor nord-americane ale mărcilor Hyundai și Genesis. (19.11)
-
Uniunea Europeană și China ar fi ajuns mai aproape de finalizarea unui acord cu privire la situația taxelor vamale pentru mașinile electrice chineze, potrivit unei surse chineze. Negocierile între cele două părți vor fi reluate în această săptămână. (18.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (0)