Gradul de satisfactie al clientilor auto in SUA
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Un studiu efectuat de Universitatea din Michigan a aratat ca gradul de satisfactie al clientilor de autoturisme noi a crescut in ultimul an in Statele Unite ale Americii.
Cercetarile au relevat ca gradul de satisfactie a crescut cu 1,2% in 2007, ajungand la cifra record de 82%. Studiul a adunat date de la peste 11 mii de persoane care si-au cumparat masini noi in ultimii trei ani, iar principala parte a chestionarului se lega de modul in care ii multumeste automobilul achizitionat in raport cu asteptarile lor.
In ceea ce priveste marcile auto, pe primul loc a fost pozitionat Lexus cu un punctaj de 87 din 100 maxim. Marca nipona de lux a fost urmata de BMW, Buick, Cadillac, Lincoln si Mercury, toate cu un punctaj de 86. Surprinzator, primul producator auto mondial, Toyota, s-a aflat in scadere in acest an. Cea mai slab vazuta marca a fost Chrysler cu un punctaj de 75.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Mazda a prezentat oficial o siglă nouă, cu un aspect simplificat. Aceasta este prima schimbare majoră a siglei mărcii nipone în 28 de ani. (29.01)
-
Tesla a anunțat că a depus o contestație la Curtea de Justiție a Uniunii Europene împotriva taxelor vamale care afectează mașinile electrice produse în China. Prin acest demers, marca americană se alătură producătorilor care contestă aceste măsuri, printre care se află și BMW. (28.01)
-
Guvernul Statelor Unite ale Americii este pe cale să interzică vânzarea de mașini noi cu tehnologie din China și Rusia pe teritoriul său. Aceste mașini nu vor putea fi comercializate din cauză că prezintă riscuri de securitate națională. (15.01)
- Puterea ursului
- Skoda Elroq a intrat în producția de serie: cea mai accesibilă electrică a mărcii
- Mazda prezintă o siglă nouă: prima actualizare majoră după 28 de ani
- Renault demarează producția de motoare electrice în Portugalia
- Cancelarul Germaniei: UE pregătește subvenții pentru achiziția de mașini electrice
Comentarii (0)