Gradul de satisfactie al clientilor auto in SUA

De Robert Gherghe
Publicat Miercuri, 15.08.2007
Lexus ramane in top la acest capitol, dar este urmat tot mai aproape de numeroase alte marci.

Un studiu efectuat de Universitatea din Michigan a aratat ca gradul de satisfactie al clientilor de autoturisme noi a crescut in ultimul an in Statele Unite ale Americii.

Cercetarile au relevat ca gradul de satisfactie a crescut cu 1,2% in 2007, ajungand la cifra record de 82%. Studiul a adunat date de la peste 11 mii de persoane care si-au cumparat masini noi in ultimii trei ani, iar principala parte a chestionarului se lega de modul in care ii multumeste automobilul achizitionat in raport cu asteptarile lor.

In ceea ce priveste marcile auto, pe primul loc a fost pozitionat Lexus cu un punctaj de 87 din 100 maxim. Marca nipona de lux a fost urmata de BMW, Buick, Cadillac, Lincoln si Mercury, toate cu un punctaj de 86. Surprinzator, primul producator auto mondial, Toyota, s-a aflat in scadere in acest an. Cea mai slab vazuta marca a fost Chrysler cu un punctaj de 75.

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru