Apple a bătut palma cu Ferrari, Mercedes-Benz şi Volvo pentru o interfaţă multimedia
Sistemul multimedia de la Google poartă denumirea Auto Link doar la nivel intern, nefiind încă dezvăuit numele pe care îl va purta atunci când va ajunge pe automobilele de serie.
Iniţiativa gigantului din California este sprijinită de un consorţiu din care fac parte Nvidia, Honda Motor Company, Hyundai Motor Group, General Motors şi Audi. La fel ca în cazul sistemului CarPlay de la Apple, sistemul celor de la Google ar putea folosi telefonul mobil al şoferului pentru a prelua interfaţa pe care o va afişa pe ecranul automobilului, ca apoi să utilizeze comenzile de la bord pentru a comanda telefonul fără să fie necesară mutarea privirii de la drum.Google a înaintat un patent pentru comenzi auto bazate pe gesturi
TEST COMPARATIV: Google Navigation versus Navon N670 cu iGo 8
Rivalii de la Apple au lansat sistemul CarPlay în martie la bordul lui Ferrari FF. Ulterior, au anunţat că mărcile Volvo, Mercedes-Benz, Jaguar, Honda şi Hyundai, pe lângă Ferrari, vor beneficia de sistem în viitoarele lor modele. Cei doi giganţi în tehnologie ar putea forma o punte comună pentru siguranţa rutieră în ceea ce priveşte utilizarea telefoanelor mobile şi a internetului la volan, în vederea reducerii numărului de accidente care au loc prin folosirea funcţiilor SMS/voce ale telefoanelor, repspectiv al internetului de către conducătorul autoturismului.OFICIAL: Google a lansat Navigaţia gratuită prin Google Maps pentru Android
Via AutomotiveNews (înreg.)
Comentarii (0)