Esential
6 | tipuri de motorizare vor fi disponibile in Romania pentru noul VW Golf. |
Volksagen va lansa in luna octombrie in Romania noul Golf VI. Noul model va fi comercializat in doua versiuni de motorizare diesel, TDI de 2.0 litri, care vor dezvolta 110 CP si 140 CP.
Gama propulsoarelor pe benzina disponibile la momentul lansarii pe piata romaneasca va include patru variante: 80 CP, 102 CP, 122 CP si 160 CP. Plaja de motorizari de la 122 CP in sus este asigurata de propulsoarele TSI supraalimentate.
Conform marcii germane, noul Golf VI se lauda cu un consum de combustibil extrem de redus, pentru toate versiunile de motorizare.
Preturile noului Golf VI in Romania vor fi facute publice odata cu lansarea oficiala din luna octombrie.
Via | Volkswagen
Iti place Fiat, ia-ti Fiat. Fiecare cumparator este liber sa aleaga.
Cat despre performante si functionare si costuri, ar fi mai bine sa te interesezi si apoi sa scrii.
Iar despre 120g, VW a ajuns la 99g (vezi bluemotion)
Platrforma de la Golf VI nu are nici un fel de legatura cu platforma de Golf V deci nu este doar un face-lift. De asemenea pe motoarele noi de la VW or sa treaca la sistemul de injectie commonrail.
Si lasa-ma cu motoarele de Fiat ca noi avem Doblo 1.9 120 CP multijet 2007 la firma si motorul e bun de aruncat la gunoi.
Documeteaza-te inainte sa aberezi.
-Golf 1 si 2 = design bun si original, motoare demential de bune pt vremea lor
-Golf 3 = design nereusit, motoare upgradate...nu prea a insemnat ceva
-Golf 4 si 5 = cam aceeasi marie cu alta palarie, un design nu prea revolutionar, linii clasice, motoare impinse spre limita tehnologiei lor
-Golf 6 = a aparut totusi cam fortat de imprejurari si de vanzarile nu tocmai bune ale lui golf 5.....designul nu este bun dar motorizarile sunt exceptionale.....cu alte cuvinte tehnica lui golf 6 a luat-o mult inaintea designului
Asa ca, o sa procedez ca la jocul ala vechi piticot....mai stau o tura pana apare Golf 7 ca sa-l cumpar....acela o sa impace si capra si varza :P
2. Eu vorbeam de media de 120 care trebuie atinsa pana in 2012. Din cate vad eu aici http://www.automarket.ro/stiri/fiat-e-cel-mai-ecologic-constructor-european-11113.html sunt departe rau de media aia, si daca nu scot un motor mai mic nu prea vad ce sanse au sa scada media.
3. Nu sunt si nu am fost fan FIAT, era doar o comparatie pentru a vedea ca mai sunt si producatori care vor sa respecte mediul. Pentru ce imi trebuie un motor de 2.0 cand pot sa ma deplasez in aceleasi conditii cu unul mai mic. As vrea sa cumpar un Golf daca as avea si alte variante. Vreau doar sa diversifice gama.
@marian, sa stii ca o sa apara si un motor mai mic garantat, dar probabil nu va fi disponibil din prima, se zvonea chiar un 1.6 tdi dar vw nu a confirmat inca
Cei care am avut cate un vw,stim ca realitatea e mult diferita.Ca vw nu mai e ce a fost,fiabilitate comparabila cu fiat,service-ul jalnic(presupun ca la fiat e mai bun:)),precum si faptul ca in acest moment vw nici nu se poate compara cu Honda Civic sau Toyota Auris,Subaru Impreza sau alta "japoneza" din clasa lui.Ce sa mai spun, cei de la Kia sau Hiunday cam vin pe turnanta.
Cat despre design,PLICTISITOR!!Interiorul,JALNIC!!HONDA CIVIC , cu 3 clase peste VW golf.
Chiar v-au prins astia in jocul lor de facut bani. Normele astea sunt o vrajeala in proportie de 75%. Nu vedeti ca de cand au bagat normele astea au aparut 100 taxe si s-au scumpit si complicat masinile fara sa fie aerul cu mult mai curat?
Noxele apropo sunt direct proportionale cu consumul iar nu neaparat motorul cu cilindreea mai mare consuma mai mult. Va dau exemplu drumul pe autostrada pana la mare: logan 1.4L VS chevrolet 5.7L : 15l/100k VS 12l/100km la viteza 130-150kmh mergand impreuna.
Concluzia: conteaza alte lucruri mai mult decat cilindreea. Pentru cine nu intelege, luati-va motoare de 1000cmc sa avem si noi de cine rade :)
Buna comparatia intre motorul de logan si ala de pe chevrolet. Iti doresc sa ai parte numai de masini de genul ala si sa fii fericit. De asta le si merge bine constructorilor americani, pt ca au mers pe aceeasi idee ca si tine.
Astept cu mare interes motorul de 1.6 care sa scoata macar 110 cai cai si la majoritatea concurentilor si atunci Golful o sa devina o optiune interesanta si pentru mine. Pana atunci sunt multe alte masini din clasa asta care sunt mai tentante ca si dotari/calitate/pret.
G6 = VARZA
Bafta!!
VW golf e o masina buna, am avut cateva zile un G5, da doar atat .. e bunisoara, dar e banala .. plictisitoare, si cum mai vreti voi.
Daca te uiti putin si la concurenta(Auris,Civic,mazda 3) ai sa vezi ca is mai sus cu o clasa, dotarile sunt la nivelul passatului, de calitate ... nici nu mai vorbim....
conserva adevarata
Golf e o masina ok pret/performanta/ dotari dar nu exceleaza in nimic, e o masina medie in clasa ei.
Mai Bogdanel, eu nu blamez Golful 6, ba chiar imi place, dar lasa-ne cu impresiile astea de super masina. Vezi ca Hyundai nu prea este un gunoi, inca nu e la nivelul de finisare, lux, dotari si comfort ale Golfului dar e foarte aproape si mai e ceva, se pare ca e ceva mai bine la fiabilitate.
Si sa nu mai vb de gunoaie ca Mazda 3, Honda Civic, etc.. care sunt deja peste Golf.
Cat de condus, am condus masini di km mai mult decat o sa conduci tu in urmatorii 20 de ani.
Rusine VW, bravo Ford. S-a demonstrat cine stie sa faca masini.
Ceea ce vreau sa reamintesc tuturor este ca Golful nu se vinde pt. design.
Recunosc ca mi-a placut Honda Civic f. mult, insa in momentul in care m-am suit in ea m-a dezamagit crunt. E mica si inghesuita, cu scaunul f. ridicat_desi era fixat la cel mai jos nivel posibil. De spatiul din spate nici nu mai comentez.
Mazda 3 ar mai merge, insa Auris e oribila. Aceeasi pozitie inalta la volan ca la Civic si plastic ieftin la bord, arata ca o masina "made in Turkey"
Hyundai nici nu intra in discutie. Am condus Accent si e cea ma proasta masina posibila. Nu cred ca I30 e ceva f. diferit - dovada sunt vanzarile slabe.
So, welcome Golf 6!
Motorizare 1.90 / 77 kW / 105 CP Cutie de viteze Manuala - 5 viteze PRET 13204(faraTVA si DPF pt 4 usi)iar golf6 identic configurat diferenta e lipsa motorului de1.9 pret=15189 (fara TVA) deci????..daca acesta e pretul real nu se mai merita..pacat, eram fan golf..
doamne ajuta:D