GM: "Vrem să fim ca Apple"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
La începutul săptămânii acesteia vă anunţam că General Motors a reuşit să preia poziţia de lider în clasamentul celor mai mari constructori auto. De această dată, Joel Ewanick, directorul de marketing GM iese la rampă cu o serie de declaraţii optimiste. Acesta vrea ca gigantul american să devină o companie inovativă, elegantă, de ultimă generaţie, asemeni creaţiei lui Steve Jobs.
"Avem un obiectiv aspiraţional şi acesta reprezintă un target mare pentru noi. Este timpul ca marca nostră să se diferențieze clar și să se claseze mai aproape de un brand global ca Apple. Este timpul ca o companie producătoare de automobile să iasă în față și să se adreseze consumatorilor și nevoilor lor, într-un mod nemaiîntâlnit până acum", a declarat Joel Ewanick.
"Am înţeles că principalii noştrii competitori sunt Toyota, Volkswagen, Hyundai - un oponent foarte foarte puternic pe care eu îl cunosc bine - şi bineînţeles, Ford", a completat Joel Ewanick, fost director de marketing în cadrul Hyundai.
Cum va reuşi General Motors să devină asemeni Apple rămâne un lucru vag, iar o serie de experţi s-au arătat sceptici cu privire la acest pas al gigantului american.
"Cred că este un ţel impresionant, dar răspunsul scurt este nu. Nu este posibil în climatul în care trăim. Automobilele nu au prezintă interes la scară largă aşa cum o fac ultimele produse tehnologice", a declarat Peter DeLorenzo, expert în industria de marketing.Via | Autonews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Constructorul de la Mioveni a înregistrat 10.000 de comenzi pe platforma proprie de e-commerce. Mașina aniversară este un Duster Extreme, de ultimă generație. (16.12)
-
Nissan a recunoscut că unul din motivele pentru care se află în situația dificilă din prezent este lipsa de modele hibride pe anumite piețe importante. Marca japoneză s-a bazat prea mult pe mașini electrice. (06.12)
-
Mai mulți producători chinezi se vor concentra să vândă mai multe mașini cu motoare hibride în Uniunea Europeană. Cu această mutare, chinezii vor să evite noile taxe vamale pentru mașinile electrice venite din această țară. (05.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Noul DS N°8: etalonul mărcii franceze este un SUV coupe electric cu autonomie de 750 km
- Noua Toyota Urban Cruiser: SUV compact electric cu până la 184 CP
- Noile modele Hyundai vor putea fi cumpărate prin platforma online Amazon
- BMW XM, tunat de Manhart: 900 de cai putere și 1.200 Nm cuplu
Adica sa fie foarte scumpi si foarte buni. dar asta ar insemna costuri de productie si vanzare muuult mai mari. Nu zic ca GM nu ar fi in stare sa faca asa ceva, dar poate doar daca toti clientii ar fi milionari in dolari lucrul asta ar fi posibil. Sigur GM merita sa fie pe primul loc?
Oricum,in prezent merge destul de bine,nu era nevoie de o asemenea afirmatie.
Iar acum ca s-a dat din nou drumul la fabrica de bani, si se asteapta o viitura de dolarei, viitorul nu numai ca nu mai reprezinta o problema pentru GM dar oamenii isi permit sa viseze frumos si sa-si fixeze tinte extrem de ambitioase ...