General Motors a anunţat că nu va construi următoarea generaţie a lui Chevrolet Cruze în Coreea de Sud. Vestea vine de la un purtător de cuvânt al General Motors din Coreea de Sud, care a răspuns la declaraţiile venite din partea liderilor sindicali din această ţară. Noua generaţie a lui Chevrolet Cruze va fi construită în cinci regiuni diferite, inclusiv Europa, Statele Unite ale Americii şi China, spune Chio Jong-hak, purtător de cuvânt al sindicaliştilor General Motors din Coreea de Sud. Din moment ce GM nu are o uzină dedicată exclusiv mărcii Chevrolet, producţia lui Cruze ar putea fi asigurată de o fabrică Opel, spun analiştii din industrie.
În prezent, Chevrolet Cruze reprezintă între 50 şi 60 procente din cele 260.000 de unităţi produse în fiecare an de uzina GM din Coreea de Sud, localizată în oraşul Gunsan. Respectiva fabrică produce şi modelele Orlando şi Lacetti. Următoarea generaţie a lui Chevrolet Cruze va debuta pe piaţă alături de noua platformă globală a General Motors, care va echipa peste 2.5 milioane de berline compacte şi crossovere până în 2018.
Dan Akerson, CEO-ul General Motors, a prezentat ideea mutării producţiei din Asia în Europa pentru a eficientiza fabricile respective încă din luna decembrie a anului trecut. Ramura europeană a corporaţiei General Motors a înregistrat pierderi vreme de 12 ani consecutivi, iar Opel va închide o fabrică din Europa în 2016, eliminarea respectivă vizând uzina din Bochum, Germania.
Via AutomotiveNews (înreg.)
PS: M-am logat mai devreme decat mi-am stabilit. Oricum, este un cont temporar; cel definitiv va veni la momentul mentionat.
Daca tu in 200.000km spui ca n-ai schimbat nici macar amortizoarele, imi dau seama cat de bine te pricepi si mai ales cata grija ai de masina. Romanasul tipic - daca nu-ti cade vreo roata pe drum, inseamna ca masina merge bine, nu? Nici la ML nu rezista un amortizor 200.000km, si nu o zic din auzite, am doua cazuri cunoscute. Deci sunt doua variante: ori masina e praf si tu nu-ti dai seama (nu ca ar fi o masina rea, ci TU nu o intretii corespunzator), ori minti cu nerusinare. Ar mai fi si alte piese care nu rezista cat spui tu: discuri de frana, poate kitul de ambreia etc. ...
Ai o singura problema, ca esti incapatanat si afirma inainte sa intrebi.
Testul de amortizoare de la reprezentanta la 180.000 km spune ok - evident ca nu le schimb daca masina merge ok si testul zice ok. Cat despre discurile de frana, placute, lamele de stergator si altele: fii ingaduitor, la orice masina se schimba pentru ca sunt CONSUMABILE. Cand am zis "am schimbat doar ulei si filtre" ma refeream, evident, la consumabile.
Cat despre ambreiaj nu, nu a fost schimbat. Si masina nu e praf :)
TU ai zis "am schimbat doar ulei si filtre". Atat timp cat am stat la aceeasi masa cu oameni care sustineau ca la un Megane 2 sedan nu au schimbat nicio bucsa in 400.000km, in timp ce altii schimbau bascule la fiecare 20-30.000km (probleme cunoscute), nu poti avea pretentia sa citesc printre randuri afirmatia unui om pe care nici macar nu-l cunosc, nu? (Ala fiind tu :))) ). In orice caz, tot mi-e greu sa cred ca ai dus la 180.000km un set de amortizoare si masina inca e in parametri. Schimba-le, si-o sa fie cu totul alta masina.