GM tinteste 1 milion de unitati in China
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
General Motors anticipeaza ca va depasi in premiera in acest an nivelul de un milion de vehicule vandute in China. "Consideram ca avem mari sanse sa depasim pentru prima oara un milion de unitati, pe o piata unde vanzarile anuale totale se ridica la circa 8,5 milioane de unitati'', a declarat vicepresedintele GM Asia Pacific, Nick Reilly.
GM a comercializat anul trecut 876.747 de vehicule pe piata chineza, unde face investitii anuale de circa un miliard de dolari si lanseaza noi modele."Concurenta extrem de intensa din China continua sa afecteze marjele de profit, in conditiile in care producatorii de automobile sunt nevoiti sa reduca preturile", a spus Reilly. El a estimat ca pretul automobilelor vandute in China va scadea anul viitor cu 4-5%, comparativ cu declinul de circa 7% consemnat in 2007.
Reilly a mai spus ca GM va majora si productia din India, la 220.000 de vehicule pe an, pana in trimestrul al treilea al anului 2008.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Grupul Volkswagen și-a propus să vândă 15% din acțiunile mărcii Traton, un producător de camioane. Tranzacția va avea loc în prima jumătate a acestui an și ar urma să valoreze aproximativ 2 miliarde de euro. (23.01)
-
Analiștii Brand Finance au concluzionat că Toyota este cel mai valoros brand auto. În topul constructorilor de automobile, niponii sunt urmați de Mercedes-Benz și de Grupul Hyundai. (22.01)
-
Fiat a fost, și în 2024, cea mai vândută marcă a gigantului Stellantis, pentru al patrulea an consecutiv. La nivel global, italienii au comercializat peste 1.2 milioane de mașini. (22.01)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Toyota este cel mai valoros brand auto. Mercedes-Benz și Grupul Hyundai, pe podium
- Primele imagini neoficiale cu noul Volkswagen T-Roc
- Primele imagini neoficiale cu Mercedes-Benz Clasa S Coupe
- Ce debutează prin alte părți: MG Majestor este un SUV, cu o lungime de 5 metri, pentru India
Comentarii (0)