Până acum, componentele din magneziu erau folosite în industria auto pentru jante din aliaj, dar cei de la GM au mers cu un pas mai departe şi au dezvoltat o procedură complexă de turnare a acestui material, care duce la obţinerea formelor complexe. Constructorul american poate să realizeze modele precise cu noua tehnică de formare, dar reprezentanţii GM nu au specificat ce costuri suplimentare ar aduce această procedură.
General Motors speră să introducă în producţia de serie noile componente pentru a putea oferi modele mai uşoare, care să se mândrească cu un plus de manevrabilitate şi cu un consum de carburant mai redus. Însă, costurile ridicate ale acestei tehnologii şi reducerile de masă în raport cu oţelul ar putea să implice preţuri de achiziţie mari pentru modelele care vor folosi această tehnologie. Constructorul american încearcă să obţină o soluţie durabilă, sigură şi eficientă din punct de vedere al costurilor la deja "tradiţionalele" fibra de carbon şi aluminiu, două materiale costisitoare pe care încearcă să le aplice rivalii pentru a obţine modele mai uşoare.Via Worldcarfans
Am dus acasa cateva kg de magneziu doar ca sa ma joc in foc cu el.
Si arde superb.
Nu e in nici un caz o solutie ieftina.
Asa este vorba de aprox 4kg.