Esential
10 | milioane de dolari investea anual GM în publicitatea pe Facebook. |
General Motors a profitat de discuţiile legate de iminenta ieşire a Facebook la bursă şi a anunţat, cu o zi înainte de listare, că va sista investiţiile în publicitate pe cea mai mare reţea socială din lume. Motivul oficial: reclamele de pe facebook nu sunt eficiente în vânzări. Constructorul american nu va renunţa însă la paginile oficiale gratuite ale brandurilor pe care le reprezintă.
Conform Wall Street Journal, GM a investit în cursul anului trecut 10 milioane de dolari în reclame pe Facebook. Chiar dacă aceste cifre reprezintă o parte infimă din veniturile imense, de 3.7 miliarde de dolari, ale reţelei sociale, decizia GM ar putea să aibă efect asupra altor companii care vor limita sau vor sista la rândul lor investiţiile în publicitate.
Pe de altă parte, Ford - unul dintre principalii rivali de piaţă ai celor de la GM - a anunţat că va continua şi chiar va accelera investiţiile de acest tip în Facebook. "Observăm că reclamele pe Facebook sunt foarte eficiente dacă sunt combinate cu implicare, conţinut foarte bun şi moduri inovatoare de a spune poveştile legate de produse", declară Kelli Felker, purtătorul de cuvânt al celor de la Ford, pentru CNN.
via | CNN
Comentarii (1)