GM recheamă în service toate unităţile Chevrolet Camaro produse din 2010 până în prezent

de Sebastian Toma
Vineri, 13.06.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
General Motors a anunţat o rechemare în service pentru 511.528 unităţi Chevrolet Camaro. Americanii vor să schimbe o piesă la contactul modelului sport, pentru fiecare exemplar produs din 2010 până în prezent.

Chevrolet Camaro va fi implicat într-o campanie de rechemare în service, cei de la GM urmând să repare toate cele 511.528 de unităţi ale actualei generaţii pentru a remedia un potenţial defect la nivelul contactului, titrează Reuters. Cei de la GM spun că este o problemă diferită de cea a contactului lui Cobalt şi al altor modele implicate în rechemarea precedentă, de data asta problema fiind legată de faptul că genunchiul şoferului ar putea să lovească coloana de direcţie şi chiar cheia montată în contact, iar aceasta ar putea fi mutată din poziţia în care motorul este pornit şi ar putea provoca un accident, în urma căruia şoferul ar putea să se trezească fără sprijinul airbag-urilor. Aşadar, o manifestare similară cu cea a recall-ului precedent, dar din motive diferite, după cum au explicat cei de la GM, deoarece Camaro are cheie tip briceag, nu cheie simplă, cum era cazul celorlalte modele implicate în rechemarea anterioară.

Scandal la GM: recall-ul de 2.6 milioane de unităţi, cauzat de o piesă pentru care compania a economisit un dolar pe maşină

Urmareste Automarket
Reprezentanţii General Motors spun că au luat la cunoştinţă existenţa a trei accidente, care au rezultat în patru persoane rănite uşor, provocate în urma situaţiei de mai sus. Potrivit comunicatului emis de compania americană, situaţia a fost descoperită în urma cercetărilor interne, care au devenit semnificativ mai stricte în urma deficitului de imagine suferit prin necesitatea rechemării a peste 10 milioane de unităţi în service pentru a remedia o problemă cauzată de dorinţa de a economisi aproape un dolar la fiecare maşină vândută şi de tărăgănarea prin birocraţie a proceselor de remediere a defectelor descoperite intern.

TEST DRIVE CHEVROLET CAMARO 6.2 V8

Chevrolet Camaro este oferit atât în versiune Coupe, cât şi în versiune Cabriolet, ambele disponibile doar cu motorizări V8 şi doar cu tracţiune spate.

Amendă record pentru GM: 35 de milioane de dolari pentru amânarea unei rechemări în service

General Motors va contacta fiecare proprietar de Camaro afectat de acest recall şi îl va invita la showroom pentru a primi o nouă cheie. Noile chei ar trebui să prevină mutarea din poziţia în care motorul este pornit la cea în care contactul este oprit chiar şi în situaţia în care genunchiul şoferului atinge corpul cheii-briceag.

Actuala generaţie a lui Camaro este prima vândută oficial pe piaţa din Europa, fiind lansată cu mare fast în 2010. Camaro şi Corvette ar putea rămâne puţinele modele Chevrolet care să ajungă pe piaţa din Europa prin reţeaua oficială a companiei, odată ce marca fondată de Louis Chevrolet se va retrage pentru cea de-a doua oară de pe Bătrânul Continent, programată pentru finalul anului 2015.

General Motors anunţă un recall de 2.7 milioane de unităţi

Via Reuters

Comentarii (3)

  • ce DIAREE bai frate!

    ai fi zis ca 2.600.000 stropi e tot ce a putut sa scoata GM din motive de economie. Dar nu, inca 500.000 de "bucurii" sub numele pretentios de Camaro.

    Inteleg ca aici e vorba despre o chestiune de ergonomie dar ei schimba cheia (poate cu una de 26 sa nu o poti muta nici cu umaru'). Ii prefer pe cei ce fac recall din motive de "motor de stergator parbriz".
    1 7
  • sapphire
    de ce le recheamă, nu mai vorbește ?
    2 0
  • inexorabil
    Esti nedrept, frate vianule! Ti-o spune un GM-ist, critic frecvent si fervent al conducerii corporatiei. N-or fi locatarii din RC usi de catedrala, dar faptul ca isi asuma unele masuri radicale si imperios necesare trebuie judecat in granitele lui exprese, ca atare. De regula, recunoasterea unor greseli, ca si fuga, este rusinoasa, dar sanatoasa. De fapt, as vrea sa vad atitudini similare in cazul "germanelor". Oare n-or fi motive? Cea mai notorie hiba o consider a fi...manevrabilitatea constant greoaie (ca sa n-o calific "oribila") a cutiilor manuale (constatare personala si empirica!). Din postura mea cras nespecialista (insa "compensez" cu buna mea credinta), as indrazni sa le sugerez constructorilor din breasla nemteasca sa apeleze la niste adevarati meseriasi, recte ori la Toyota, ori la americanii de la TTC (pentru "sportive" cu 6-7 trepte).
    In concluzie, nu conteaza cate flegme cu sange imi voi lua aici pentru aceasta cutezanta "psihopata" si total "incorecta politic". Important ar fi sa se acorde mai multa atentie problemei care se poate exprima drept "a doua cea mai complexa si scumpa componenta a unui automobil dupa motor" (de la specialistul @Rik citire). Transmisia, cu toate dispozitivele sale, carevasazica.

    PS: Sa curga...flegmele. Dar si rechemarile corespunzatoare.
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru