GM nu va muta producţia Chevrolet în Europa
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
General Motors nu va muta producţia modelelor Chevrolet în Europa, anunţă Automotive News. Vestea vine direct de la Sergio Rocha, CEO-ul GM Korea, care a declarat că nu au niciun motiv să facă acest lucru. Pe lângă piedicile care ar putea fi puse de sindicaliştii GM din Coreea de Sud, cei de la General Motors nu vor obţine niciun beneficiu dacă vor muta producţia unor modele Chevrolet în fabricile GM din Germania, Polonia sau Regatul Unit. Primele zvonuri legate de mutarea producţiei Chevrolet în Europa erau legate de Orlando şi de Captiva, despre care se spunea că vor fi construite în Germania pentru a înlocui capacitatea pierdută prin mutarea producţiei viitoarei generaţii a lui Astra în Ellesmere Port şi Gliwice.
General Motors pregăteşte de ceva vreme o restructurare serioasă a uzinelor sale din Europa pentru a-şi reduce costurile. În baza acestei restructurări, unele voci anunţă posibilitatea închiderii unor uzine, iar mutarea producţiei lui Opel Astra din fabrica din Ruesselsheim la fabricile din Ellesmere Port şi Gliwice nu au făcut decât să ridice suspiciuni legate de închiderea unei fabrici GM din Germania.
Presa germană sugera faptul că uzina General Motors din Bochum era în pericolul de a fi închisă, dar oficialii concernului nu au confirmat sau infirmat această informaţie.Majoritatea modelelor Chevrolet vândute în Europa sunt produse în Coreea de Sud şi importate prin portul Koper din Slovenia. În primele patru luni ale anului, Chevrolet a vândut 67.888 unităţi în Europa, cu 13.7 procente mai mult faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Acest lucru le-a conferit celor de la Chevrolet o cotă de piaţă de 1.5 procente, potrivit datelor ACEA. Între timp, divizia Opel a General Motors a înregistrat pierderi de 256 de milioane de dolari în primul sfert al anului,
Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Este mai buna ca piatza de desfacere.
tarile est-europene inca sunt ieftine, dupa cum vezi, polonia, slovenia, cehia, slovacia...sau de ce nu, romania.
eu sunt aproape sigur ca daca am fi avut infrastructura buna (autostrazi si porturi serioase) am fi avut mult mai multe fabrici auto, de la producatori importanti. avem background auto, avem specialisti...nu avem insa altele...
pe langa cele enumerate mai sus, in imediata vecinatate a UE ar fi Moldova, Ukraina, Turcia si tarile din nordul Africii unde au si inceput deja sa intre producatorii (vezi renault).
Europa mai are resurse de competitivitate (in interior sau in imediata vecinatate) inca 20 de ani chiar si daca ceilalti raman la nivelul actual.
sa nu mai zic de rusia, ce potential au...dar cred ca inca sunt sceptici in a primi asa usor capitalistii la ei in fabrici si uzine :)