GM nu gaseste cumparator pentru Saab
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Planul de restructurare al celor de la General Motors prevede vanzarea marcii suedeze Saab. De la promisiunile facute in fata Congresului american, GM a incercat sa gasesca un cumparator pentru marca europeana, dar nimeni nu si-a aratat pana acum interesul.
O sursa interna de la GM a dezvaluit pentru Automotive News ca nici pentru Saab, nici pentru Hummer nu exista interes. Lipsa lichiditatilor de pe piata auto este unul dintre principalii factori pentru care companii auto nu se intereseaza de achizitionarea altor marci.
Bob Lutz, vicepresedintele GM, vorbeste despre motivul pentru care cele doua marci sunt scoase la vanzare: „Cu cele doua marci nu merge, si ceva trebuie facut cu ele”.
GM cauta sa gaseasca un gigant auto care sa aiba nevoie de extinderea portofoliului, astfel incat, Saab sau Hummer sa poata fi vandute. GM ia in considerare si alte alternative strategice pentru a face ceva cu Saab.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Toyota a lansat modelul C-HR în 2016. Iată că în 8 ani, Toyota a atins pragul de un milion de modele C-HR vândute pe piața europeană. (22.12)
-
Toyota oferă acum modelul Alphard sub forma unui Plug-in Hybrid. Cu o autonomie electrică de 73 de kilometri, este primul monovolum PHEV de pe piața japoneză. (22.12)
-
Tesla a emis o rechemare pentru aproape 700.000 de modele în Statele Unite ale Americii, din cauza unei probleme cu indicatorul de presiune a anvelopelor. (21.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Am asistat in trecut la schimbarea de propietar a principalelor marci enlezesti, Jaguar si Rover care au fost cumparate de indieni. Dupa cum decurg lucrurile, marcile suedeze s-ar putea sa intre in portofoliul chinezesc. Daca si indienii si chinezii ar continua traditia marcilor pe care le-au achizitionat si nu s-ar baga sa traga design oriental cu fata de pagoda, cred ca vom avea masini mai ieftine si mai bune.
Pana atunci, insa, om trai si om vedea si om criza (adica o sa trecem prin criza) :)