GM lucrează la un V8 twin-turbo de 3.0 litri pentru Corvette
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
General Motors pregăteşte un motor V8 twin-turbo pentru viitorul Corvette C7 pentru a atrage clienţii din Europa. În plus, noua motorizare le va conferi acestora o reducere a emisiilor de CO2 la nivel de gamă şi îi va ajuta să integreze o strategie de downsizing. Propulsorul va avea o cilindree mică pentru un V8, care depăşeşte subtil 3.000 centimetri cubi, ceea ce înseamnă că motorul va fi mai mic decât cel al lui GT-R, deşi va avea doi cilindri în plus. Noul motor va dezvolta peste 400 CP şi va avea o configuraţie OHC cu patru supape pe cilindru. Unitatea vine ca un răspuns la campania de downsizing iniţiată de Ford cu motoarele EcoBoost, prin care rivalii din Dearborn au înlocuit unele motoare V8 cu unităţi EcoBoost V6.
În schimb, GM nu va lăsa deoparte clienţii motoarelor V8 de cilindree mare, aceştia urmând să aibă la dispoziţie o unitate OHV, care aminteşte de actualele motorizări utilizate în gama Corvette. Specificaţiile respectivului motor nu au fost încă dezvăluite.
Cei de la GM au confirmat faptul că acest model este destinat clienţilor care consideră că nu există niciun înlocuitor pentru cilindree. Sunt şanse mari ca inginerii GM să nu renunţe prea curând la unitatea respectivă, de teama de a pierde unii clienţi. Cei de la General Motors iau în considerare montarea propulsorului într-o poziţie centrală, dar schimbarea de la 50 de ani de tradiţie cu motorul în faţă ar putea duce la pierderea caracterului lui Corvette.Pe lângă modificările care optimizează performanţele lui Corvette, cei de la GM vor îmbunătăţi design-ul şi interiorul. Aspectul exterior va fi cel puţin la fel de agresiv ca al actualului Corvette C6, în timp ce interiorul va reprezenta un mare pas înainte în materie de calitatea materialelor, ergonomie şi mai ales finisaje. Debutul viitorului Corvette C7 este aşteptat pentru anul 2013.
Via | TheDetroitBureau
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Au renuntat de la ultima generatie de Corvette mai omule. Corvette-ul actual este o masina foarte capabila ( rafinata pe Nürburgring ) cu rezultate atat in FIA GT1 cat si GT2. Pe circuitul celor de la Top Gear a mers 0-300km/h in viteza a 6-a, asta ca sa iti faci o parere despre motorul sau.
PS aviz amatorilor J Clarkson este un mare fan al acestei masini, asa ca prostiile cu anti americani sunt aberatii mai ales ca masina sa de suflet ( pe langa Alfa Romeo ) este Ford GT.