GM îşi lasă clienţii de Corvette să-şi asambleze singuri motoarele
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Clienţii General Motors care aleg un Corvette vor putea să îşi asambleze propriul motor sub supravegherea atentă a unui expert de la GM Performance Center. Această opţiune costă 5.800 de dolari şi este disponibilă doar pe piaţa din Statele Unite ale Americii. Clientul va fi dus prin toate etapele construirii noului său motor, iar experţii de la General Motors se vor asigura că asamblarea va decurge conform standardelor, în ciuda faptului că va fi făcută de un pasionat şi nu de un profesionist.
Experţi precum Mike Priest vor ghida clientul pe tot decursul asamblării şi îl vor ajuta pe acesta să experimenteze toate fazele care transformă câteva zeci de kilograme de metal într-un motor de înaltă performanţă. Oficialii GM nu au menţionat cum afectează această opţiune garanţia oferită pentru Corvette Z06 şi ZR1, dar ne putem aştepta ca aceasta să fie păstrată din moment ce motorul a fost construit sub supravegherea experţilor săi.
Niciun producător de automobile sau motociclete nu oferă această posibilitate clienţilor săi. Mai mult decât atât, în Europa ar fi aproape imposibil să realizezi aşa ceva din cauza normelor stricte de funcţionare ale fabricilor şi service-urilor.
Spre exemplu, normele europene le interzic accesul clienţilor lângă maşina lor în timpul servisării şi în spaţiul de service. Motivul este legat strâns de normele de protecţie a muncii, deoarece există numeroase riscuri inutile la care este supus clientul când intră în zona de service.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Video
-
Noul Porsche 911 GT3 facelift a stabilit recordul pe Nurbugring pentru mașinile cu transmisie manuală. Aici aveți videoclipul complet al turului record de la bordul lui 911 GT3. (18.04)
-
Ce este mai rapid într-o liniuță? Un Mustang cu motor termic sau unul complet electric? Aflați în acest video, în care cei de la Car Expert au pus față în față un Mustang Dark Horse și un Mustang Mach-E GT. (17.04)
-
Cei de la carwow au făcut o liniuță între noul Porsche 911 și Tesla Cybertruck. Aflați în video cine câștigă. Termicul sau electricul? (15.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
STUDIU: Mașinile electrice, mai fiabile decât termicele
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
Bravo americanilor pentru ideea asta (care e de fapt marketing) geniala.