GM isi da in judecata furnizorii pentru a produce Camaro
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
General Motors a investit milioane de dolari in dezvoltarea si marketing-ul modelului Camaro. Productia acestui model ar fi trebuit sa inceapa in februarie 2009, dar planurile constructorului american risca sa fie dereglate de un furnizor de piese de interior.
Daca modelul Camaro nu va fi produs la timp, acesta va trage in jos dealerii GM si alti furnizori de piese care asteapta sa primeasca banii pentru piesele folosite la Camaro. Pentru a evita orice problema care ar duce la intarzieri in productia lui Chevrolet Camaro, General Motors va da in judecata compania Cadence Innovation, sub acuzatia de nerespectarea termenilor contractuali privind furnizarea pieselor de interior.
Oficialii GM cer predarea imediata a pieselor si echipamentelor necesare unui alt furnizor pentru a continua productia pieselor pentru Camaro. General Motors are nevoie de alt furnizor pana in data de 12 ianuarie pentru a putea incepe productia lui Camaro la timp. Chiar si o zi intrerupta in furnizarea anumitor piese va duce la oprirea asamblarii lui Camaro, ceea ce va duce afectarea actiunilor GM, precum si o lipsa de lichiditati a furnizorilor de piese care lucreaza cu producatorul american.
Situatia companiei Cadence nu este clara, deoarece compania americana a trimis actele necesare falimentului inca din luna august si a trimis si actele necesare lichidarii in decursul lunii trecute. General Motors nu isi poate permite ca un produs asa de important cum este Camaro sa nu fie produs si livrat la timp, deoarece acestia trebuie sa se redreseze cat se poate de repede din situatia actuala.
Via | LeftLane
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Mate Rimac, șeful Bugatti, a declarat într-un interviu că următorul obiectiv pentru Bugatti este acela de a atinge o viteză de 500 km/h. CEO-ul mărcii franceze pune un accent foarte mare pe dezvoltarea unor anvelope noi, care să facă față acestor viteze. (19.11)
-
BYD a anunțat oficial că a atins borna de 10 milioane de mașini electrificate produse la aproape 30 de ani de la înființare și la aproape 20 de ani de la debutul primului său model. Marca chineză este lider al pieței de mașini electrificate la nivel mondial. (19.11)
-
Compania chineză Xiaomi a anunțat că a livrat peste 100.000 de unități ale primului său model electric SU7. Aceștia au anunțat că doresc să ajungă la 130.000 de unități livrate. (18.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Interviu cu Sebastien Loeb, legenda vie din WRC: "Dacia mi-a dat șansa să îmi trăiesc, în continuare, pasiunea"
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Volvo nu renunță la XC90. Va fi produs atâta timp cât va exista cerere
Comentarii (1)