GM foloseste Facebook si Twitter pentru a da de clientii nemultumiti
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
General Motors a deschis un nou serviciu de relatii cu clientii prin care agentii constructorului american cauta pe retelele sociale si incearca sa ia legatura cu persoanele care scriu despre problemele aparute la masinile produse de gigantul din Detroit. Mai mult, GM doreste ca in luna aprilie sa dubleze aceste cautari prin angajarea mai multor persoane si prin achizitionarea unor tehnologii noi.
Se pare chiar ca noul serviciu "inventat" de GM da roade. Melissa Walker, un agent imobiliar din Jacksonville, a scris pe Twitter despre problemele mecanice aparute la masina sa, un Cadillac DeVille. Un agent al acestui serviciu a luat legatura cu Melissa Walker, insa problemele masinii nu au fost rezolvate.
“Am fost foarte suprinsa. Eu nu m-am adresat celor de la GM. Nu ma asteptam sa faca ceva, insa faptul ca am primit acel telefon m-a surprins enorm”, declara americanca.
Via | latimes
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Cadillac in Romania
-
Cadillac BLS (2008-2010) Preţ: n/a €
-
Cadillac CTS (2008-2013) Preţ: n/a €
-
Cadillac Escalade (2009-2014) Preţ: n/a €
-
Cadillac SRX (2004-2009) Preţ: n/a €
-
Cadillac STS (2008-2012) Preţ: n/a €
-
Cadillac XLR (2004-2009) Preţ: n/a €
Ultimele stiri din O lume nebuna
-
Lando Norris, pilotul britanic de Formula 1, a parcurs un tur cu o mașină mai neobișnuită. Mai exact, pilotul McLaren a urcat la volanul unei mașini construite din piese Lego și a mers un tur pe circuitul Silverstone. (13.09)
-
Nissan a lansat oficial un parfum care îmbină mirosul de flori de cireș cu cel de anvelope. Noul parfum a fost creat într-un laborator din Shanghai. (24.05)
-
Citroen a dezvăluit o creație neobișnuită în forma unui car de război. Aspectul trăsurii este inspirat de celebrul Citroen 2CV, iar carul a fost creat special pentru noul film Asterix & Obelix: The Middle Kingdom. (24.02)
Nu, de fapt toata smecheria e PR si marketing. S-a constatat ca in ultima vreme, GM este perceput ca un producator de masini slabe calitativ si cu o atitudine aroganta. Daca nu se oboseste nimeni sa umble la calitatea masinilor ca e prea complicat si costisitor, atunci au zis sa faca ceva la celalalt capitol: putin bla bla, sa-i dai omului simplu (de multe ori, prea simplu) senzatia ca lui GM ii pasa de ei...