GM: Falimentul nu este o optiune
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Maureen Kempston Darkes, vicepresedintele General Motors si presedinte al diviziilor GM din America Latina, Africa si Orientul Mijlociu, a declarat ca in ciuda problemelor extrem de grave, falimentul nu este o optiune pentru gigantul american.
Inaltul oficial GM a facut aceste declaratii in cadrul unei conferinte tinute la Dubai. Cea mai puternica femeie din industria auto a sustinut ca declararea falimentului nu ar ajuta pe nimeni, nici clientii, nici angajatii, nici dealerii.
Maureen Darkes a redeschis subiectul fondurilor federale, care in opinia ei sunt atat de necesare gigantului auto american.
Darkes nu si-a exprimat un punct de vedere clar cu privire la situatia GMAC, bratul financiar al GM, sugerand ca doar timpul va face lumina in privinta viitorului pietii de credite.
Via | GM
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Grupul Volkswagen și-a propus să vândă 15% din acțiunile mărcii Traton, un producător de camioane. Tranzacția va avea loc în prima jumătate a acestui an și ar urma să valoreze aproximativ 2 miliarde de euro. (23.01)
-
Analiștii Brand Finance au concluzionat că Toyota este cel mai valoros brand auto. În topul constructorilor de automobile, niponii sunt urmați de Mercedes-Benz și de Grupul Hyundai. (22.01)
-
Fiat a fost, și în 2024, cea mai vândută marcă a gigantului Stellantis, pentru al patrulea an consecutiv. La nivel global, italienii au comercializat peste 1.2 milioane de mașini. (22.01)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Toyota este cel mai valoros brand auto. Mercedes-Benz și Grupul Hyundai, pe podium
- Primele imagini neoficiale cu noul Volkswagen T-Roc
- Primele imagini neoficiale cu Mercedes-Benz Clasa S Coupe
- Ce debutează prin alte părți: MG Majestor este un SUV, cu o lungime de 5 metri, pentru India
Chiar si inainte de prabusirea sistemul bancar american au fost dificultati in acordarea de "credite neramburasbile" industriei auto: s-a cerut ajutor de 150 de miliarde de parale, s-a promis credit de vreo 80 si ajunsesera pe hartie vreo 50. Acu` ca au intrat cu totii in mizerie si numai pentru sistemul bancar a fost nevoie sa stoarca 700 de miliarde (necesarul e cu mult mai mare) sansele sa mai dea cine stie ce se subtiaza vizibil...Ford praduieste actiunile pe care le are la Mazda pe 1 (un) miliard de parale...adica foaie verde 3 parale...GM nu mai pridideste sa inchida uzine...treaba e cotoioasa rau...