Esential
120 | de modificari au fost aduse de inginerii GM la partea aerodinamica a lui Chevrolet Volt. |
120 | de modificari au fost aduse de inginerii GM la partea aerodinamica a lui Chevrolet Volt. |
GM a dezvaluit doua noi teasere cu mult asteptatul Chevrolet Volt. De asemenea, Bob Boniface, directorul de design responsabil pentru Volt, a dat cateva detalii referitoare la imbunatatirile aerodinamice care au fost aduse versiunii de serie.
Astfel, inginerii celor de la GM au reusit sa extinda cu 10-11 km autonomia modelului in regimul de mers electric. Acest lucru a fost posibil datorita noilor forme mult mai atent lucrate fata de cele ale conceptului. Din spusele lui Boniface reiese ca au fost efectuate un total de 120 de imbunatatiri la nivelul aerodinamic al caroseriei, printre care rotunjirile si fluidizarea partii frontale, care beneficiaza acum de muchii tesite si grila inchisa necesare pentru ca aerul sa aiba o curgere mai eficienta pe langa automobil.
Se pare ca unele din elementele exterioare ale versiunii pe care o vom intalni pe strada in 2010 sunt deja finalizate. Dintre acestea se remarca blocurile optice din partea frontala care emit o lumina cu tenta albastra in forma de cerc, precum si proiectoarele de ceata pe baza de LED intr-o combinatie de rosu cu albastru.
Via | Motor Authority
In alta ordine de idei, eu stiam ca gogoasa asta e 100 % electrica. Cum adica "regimul de mers electric"? Au ajuns intre timp la concluzia ca "nu se poate face" electric 100% si s-au sucit spre solutia hybrid?
In cazul asta, mai bine-ti iei Toyota Camry Hybrid si, in 2010 (2012/2014/2016), cand o aparea Volt-ul, te mai gandesti daca mai merita...
sper si restu sa fie pe masura!!