GM castiga din deprecierea dolarului
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
GM exporta tot mai multe unitati fapt care ii aduce castiguri sporite pe fondul deprecierii dolarului.
Rick Wagoner, CEO-ul GM, a declarat ca deprecierea dolarului american este benefica exporturilor de autoturisme. Prospat revenit in top, GM a inregistrat vanzari cu 4% mai mari in trimestrul al treilea.
Principalele puncte unde GM a reusit sa inregistreza vanzari exceptionale su fost pietele cu cea mai mare rata de dezvolrae din lume, India si China. Circa 70% din masinile vandute in China provin de pe platformele Daewoo din Coreea.
GM a revenit pe primul loc la nivel mondial dupa cifrele noua luni de activitate in 2007.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Economic
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor Europeni de Automobile, vânzările de mașini noi au crescut cu doar 0.1% în luna octombrie, în Europa. Totodată, vânzările de mașini electrice au crescut, în timp ce vânzările de mașini cu motoare pe benzină și diesel au fost în scădere. (22.11)
-
Dacia Sandero continuă să-și păstreze poziția de lider al vânzărilor europene după ultimele 10 luni. Vânzările modelului românesc au crescut cu aproape 15% în 2024. (21.11)
-
Volvo a anunțat oficial că a vândut 30% din acțiunile deținute în marca Lynk & Co către chinezii de la Zeekr. Acțiunile au fost vândute pentru o sumă de peste 700 milioane de euro. (16.11)
- Noul Volkswagen Tayron a intrat în producție
- Mild-hybrid sau PHEV? Răspundem cu ajutorul noilor Ford Puma facelift și Kuga facelift
- KTM, producătorul austriac de motociclete, ia masuri pentru evitarea falimentului
- Viitorul Volkswagen Golf va fi dezvoltat împreună cu Rivian
- Hyundai a emis cea mai mare rechemare în service a anului
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Boeing are comenzi pana peste cap din acest motiv. Pana si Air France a renuntat sa mai astepte pt marele Airbus A380 si a pus comenzi pt Boeing 747 avand un pret mai realist si fiind un produs sigur.
Un alt mare avantaj este investitia straina care este intr-un ritm de crestere continuu. Foarte multe firme straine isi deschid centre de productie/r&d in SUA deoarece este mai ieftin si astfel aduc capital si creeaza servicii. Ford, GM si Chrysler si-au marit prezenta pe piata mondiala unde preturile sunt mai ridicate decat acasa si implicit si profiturile.
Tarile folositoare de euro platesc nedorit o penalizare a unei monezi supraevaluate din motive de orgoliu. O penalizare pe spinarea populatiei prin impozite si taxe excesiv de ridicate in comparatie cu restul lumi.
Sunt tare curios cand Banca Europeana is va calca orgoliul in picioare si vor lasa euro sa coboare. Deja firma Airbus a contractat 50% din A380 in SUA pe acest motiv si pe motiv de capacitate de productie.