GM: "Avem nevoie de bani acum sau ne prabusim"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Rick Wagoner, CEO GM, a adresat un ultim strigat de ajutor catre autoritatile americane in legatura cu situatia critica in care se afla gigantul auto pe care il conduce.
Rick Wagoner a declarat ca nu poate sa astepte investitura lui Barack Obama, programata pe 20 ianuarie 2009, pentru a primi ajutorul financiar necesar companiei. Dupa spusele liderului celui mai mare producator auto din SUA, GM nu mai poate rezista pana atunci si are nevoie imediata de resurse financiare.
Mai multi lideri ai congresului american au facut presiuni asupra administratiei Bush pentru a pompa 700 de miliarde de dolari in industria auto, in vederea salvarii acesteia de la faliment. Din pacate pentru General Motors, actuala administratie de la Washington intentioneaza sa amane aplicarea unui plan, lasand totul pe mana urmasilor de la Casa Alba.
Analistii de pe piata auto sustin ca un eventual colaps suferit de GM se va rasfrange asupra intregii piete auto americane si va lovi chiar si in jucatorii puternici, cum ar fi Toyota sau Honda.
“Este o problema pe care trebuie sa o rezolvam acum. Timpul se scurge in defavoarea noastra”, a declarat Rick Wagoner.Boss-ul GM a mai spus ca nu va demisiona, deorece o schimbare nu este ceea ce are nevoie acum grupul american, iar plecarea lui nu va duce la rezolvarea problemelor financiare.
Via | Automotive News
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Potrivit celor mai recente date, furnizate de către Asociația Europeană a Constructorilor de Automobile (ACEA), vânzările Tesla au scăzut cu 50.3% în UE, în luna ianuarie, și cu 45.2% în UE+EFTA+Marea Britanie. (26.02)
-
Conform noilor date furnizate de Asociația Constructorilor Europeni de Automobile, vânzările de mașini noi au scăzut cu peste 2% în luna ianuarie în Europa. În prima lună au fost înmatriculate mai puțin de un milion de mașini noi. (25.02)
-
Dacia Spring a revenit în top 10 cele mai vândute mașini electrice în Europa, în luna ianuarie. În același timp, Tesla Model Y nu mai este cea mai vândută mașină electrică pe continentul nostru. (25.02)
-
Skoda Octavia facelift primește o versiune cu tracțiune integrală
-
Șeful de design al Mercedes-Benz: Ecranele mari nu reflectă luxul
-
Prima imagine cu Alpine A390, primul crossover al mărcii
-
Dacia pregătește un succesor pentru Spring: preț sub 18.000 euro și producție în Europa
-
Mercedes-Benz va lansa o generație nouă de utilitare cu motoare termice
Cersitul este injositor.
Oricum e greseala in articol ca nu e vb de 700 ci de doar 25 de miliarde de imprumuturi garantate.
...imi dai si tu o data dreptate...managementul incredibil de prost a falimentat GM (la trecut, pentru ca zarurile au fost aruncate deja). Dar chiar si asa, tot ai scapat o duda (de fapt mai multe, asta e cea mai tare): si daca vor lucra gratis, tot nu vor scapa GM-ul de faliment pentru ca prostia nu se vindeca in nici un fel. Se va face doar o economie de cateva milioane de dolari. Dar la o pierdere de zeci de miliarde pe an, de cativa ani buni, economia asta e praf de caramida...
@ Vlad
Nu e nici o problema ca da faliment industria auto americana. Vine Volkswagen si deschide uzine acolo si rezolva situatia...