GM ar putea redeveni producătorul numărul unu în lume în 2011
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Lupta dintre GM şi Toyota pentru locul întâi în producţia de automobile pare să se fi terminat cu mult înainte de finele anului 2011. Motivul din spatele acestei afirmaţii este capacitatea de producţie diminuată a japonezilor, care va fi redusă cu aproximativ 260.000 de unităţi, în timp ce General Motors a înregistrat rezultate foarte bune în primul sfert al anului şi constructorul prevede o creştere a vânzărilor şi a producţiei în decursul lui 2011. În 2010, GM a fost la doar 30.000 de unităţi distanţă de Toyota, ceea ce înseamnă că producătorul american de automobile va fi constructorul numărul unu în lume în 2011 dacă va produce cel puţin la fel de multe unităţi ca în 2010.
Odată ce japonezii de la Toyota vor părăsi lupta pentru prima poziţie în topul constructorilor, cei de la GM îi vor avea ca rivali pe cei de la Ford şi pe nemţii de la Grupul Volkswagen. Cei de la Volkswagen intenţionează să devină lideri mondiali în producţia de automobile abia în 2020, când estimează că vor produce zece milioane de unităţi pe an.
Nemţii estimează că valoarea respectivă ar trebui să fie suficientă pentru a obţine şefia clasamentului în anul respectiv. Pentru moment, GM se află pe primul loc la vânzări pe pieţele din China şi Statele Unite ale Americii, cele mai importante din lume în materie de volum.În 2010, Toyota a vândut 8.42 milioane de unităţi, iar cei de la GM au vândut 8.39 milioane de unităţi. Din 1932 până în 2008, General Motors a păstrat prima poziţie a clasamentului de vânzări de automobile la nivel mondial. În urmă cu trei ani, GM a fost surclasat de cei de la Toyota, iar japonezii s-au menţinut în poziţie până în prezent, în ciuda recall-urilor din 2009. Unele estimări sugerează faptul că Toyota va produce cu 500.000 de unităţi mai puţin faţă de 2010, ceea ce le-ar mări avansul americanilor de la GM.
Via | AssociatedPress
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (9)