GM ar putea redeveni cel mai mare producator de automobile din lume
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Toyota este la un pas de a fi detronat din pozitia de cel mai bine vandut producator de automobile din lume. Desi Volkswagen castiga teren cu rapiditate in lupta vanzarilor, iar Toyota si General Motors au inregistrat o scadere drastica, favoritul "razboiului" pare a fi producatorul american de automobile. General Motors a purtat acest titlu timp de aproape 80 de ani, si l-a pierdut anul trecut in favoarea japonezilor de la Toyota.
Vanzarile General Motors au scazut cu 21.8% fata de anul trecut, pe cand vanzarile celor de la Toyota au scazut cu 26%. Astfel, GM are sansa de a deveni din nou cel mai bine vandut producator de automobile gratie faptului ca vanzarile celor de la Toyota au suferit o scadere mai mare decat cea inregistrata de americani. Volkswagen este singurul producator de automobile din primii 10 clasati la capitolul vanzari care a reusit sa inregistreze o scadere mai mica de 10%, mai exact, 5.1%. Din pacate pentru germani, faptul ca nu au reusit sa realizeze o crestere in decursul acestui an dificil nu le va aduce titlul de "Cel mai bine vandut producator de automobile din lume".
Producator | Scadere inregistrata in 2009 fata de 2008 |
1. | Toyota26% |
2. General Motors |
21% |
3. Volkswagen | 5.1% |
4. Hyundai-Kia | necunoscut |
5. Ford | 30.6% |
6. PSA Peugeot-Citroen | 14% |
7. Honda | 21.6% |
8. Nissan | 23.2% |
9. Suzuki | 10.2% |
10. Renault | 16.5% |
Via | 4wheelsnews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat, respectând promisiunea mărcii italiene de a livra primul model 17 decembrie. Proiectul a fost lansat în timpul Marelui Premiu de F1 de la Monza din 2022. (20.12)
-
Constructorul american de automobile schimbă șeful calității. În 2024, Ford a operat 62 de rechemări în service, iar costurile de garanție au crescut cu 800 de milioane de dolari. (20.12)
-
Potrivit celor mai recente informații, Rusia vrea să investească circa 900 de milioane de dolari în dezvoltarea unei platforme auto care să fie utilizată inclusiv la modele cu zero emisii. (20.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- BMW XM, tunat de Manhart: 900 de cai putere și 1.200 Nm cuplu
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
@stelian whatever
ba asta-i semi-analfabet, n-are cum sa fie redactor la automarket !
Sunt la fel ca tine, un simplu om care citeste niste articole pe net. Cum sa fiu redactor!?
Pierzi din vedere un aspect esential. GM, vanzand cele mai multe masini din lume (pana la un moment dat), avea CELE MAI MARI PIERDERI DIN LUME (pe ramura respectiva). Si asta l-a dus la faliment. Deci nu conteaza cate masini vinzi ci cu ce profit. Daca vinzi un milion de masini la care profitul unitar este de 1 dolar, vei castiga 1 milion de dolari (asta in situatia in care nu mai punem la socoteala alte chestii). Nu mai zic ce se intampla daca vinzi in pierdere cum au facut americanii de vreo cativa ani incoace. In schimb, daca ai profit de 10.000 de dolari la o masina, vinzi 101 masini si ai castigat mai mult...E suficient de simplu?