General Motors a revenit asupra deciziei anunţată în urmă cu 11 luni cu privire la publicitatea pe Facebook. În luna mai a anului trecut, cei de la General Motors spuneau că reclamele pe Facebook nu sunt deloc eficiente în vânzări şi că va renunţa la investiţiile în publicitate pe acel portal de socializare fără să renunţe la paginile gratuite ale mărcilor pe care le reprezintă. Datele Wall Street Journal anunţau investiţie de 10 milioane de dolari în reclamele de pe Facebook pentru produsele General Motors, despre care mai marii din GM Reinanssance Center au considerat că ”livrează” destule vânzări. La aproape un an distanţă, GM a confirmat întoarcerea la aceste reclame, fără să prezinte o explicaţie asupra deciziei.
”Am purtat un dialog cu cei de la General Motors în ultimele 12 luni şi suntem încântaţi să îi avem din nou pe Facebook în postura de clienţi pentru serviciile noastre de reclamă. În următoarele săptămâni şi luni, vom întări colaborarea cu General Motors pentru a oferi rezultate mai bune”, au declarat reprezentanţii Facebook pentru cei de la AdAge.
Cei de la General Motors nu numai că s-au întors pe Facebook, dar au lansat o campanie specială pentru noul lor slogan, ”Find New Roads”, în cadrul căruia vor derula un exerciţiu de marketing în premieră în industria auto. Vor lansa o campanie de promovare a lui Chevrolet Sonic doar în reţelele sociale şi vor folosi doar mijloacele de cuantificare a rezultatelor disponibile pe reţeaua socială din California. În ceea ce priveşte reclamele difuzate în timpul campionatului american de fotbal şi a finalei acestuia, Super Bowl, cei de la General Motors nu au avut nimic de declarat.Via Adage
Comentarii (1)